Machiajul zilei – full glam on my sister – BEFORE & AFTER

Hello pretty people!

 

Mai sunt câteva zile și vom pleca în concediu, deci în perioada 15-26 iulie, nu vom fi available, deci nu cred că voi apuca să postez ceva pe blog sau pe social media, însă nu știu sigur! Așadar, am încercat să profit săptămâna aceasta de tot timpul ca să vă mai arăt câte ceva și aș vrea să vă mulțumesc din tot sufletul pentru toate încurajările și sfaturile primite, atât în privat cât și pe facebook, apreciez enorm că mă susțineți!

Astăzi am avut ocazia să o machiez iar pe Lorena, sora mea, iarăși în grabă ca de obicei, însă profit de orice ocazie prind ca să mai scap de trac și de emoții, pentru că da, sunt o ciudată și voiam să îi ridic puțin moralul Lorenei, așa că am încercat să îi fac un full beat face în mai puțin de o oră cu tot cu poze, ceea ce e mega greu pentru mine, pentru că în general depășesc o oră dacă vreau ceva ca lumea, anyways, o să vă las mai jos cam ce a ieșit și sper să vă placă. Exersez e fiecare dată, iar astăzi simt că am mai învățat câte ceva.  O să vă las și lista de produse mai jos, ca de obicei. (sper să-mi amintesc tot ce am folosit, haha)

Am convins-o pe Lorena să mă lase să îi fac și poza de before și sunt happy că a acceptat, pentru că frumusețea vine din interior spre exterior și dacă e ceva ce am învățat în atâția ani de când mă machiez este că nu ar trebui să ne fie jenă/rușine niciodată cu noi, oricât de multe defecte sau mici imperfecțiuni am avea. Așa cum i-am spus și Lorenei, machiajul scoate în evidență frumusețea, nu o construiește de la 0. Așadar, iată before/after!

beforeandafter

 

collage2

 

12

I-am pregătit înainte tenul Lorenei cu o exfoliere ușoară și am aplicat cremă hidratantă.

Produe folosite:

Primer: Rimmel London #Insta Fix&Go

Fond de tenL’oreal Infallible (125 natural rose), Maybelline Matte&Poreless (120)

Corector: Too Faced Born This Way (light)

Pudră:  Rimmel London Loose powder (translucent)

Contur pudră, blushELF contour kit , Makeup Revolution Golden Sugar 2

IluminatorMakeup Revolution Golden Sugar 2

Ochi: primer Too Faced shadow insurance, NYX Jumbo eye nuanța MILK

farduri din paleta Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills (Burnt Orange, Realgar, Love Letter, Venetian Red, Cypus Umber) și farduri de la MELKIOR (pe pleoapa mobilă am aplicat mai întâi creionul de la NYX, apoi un mov, nuanța Purple Haze, iar apoi am aplicat Voyage, un verde absolut superb!!!) sub sprânceană am aplicat din paleta d la ABH Tempera și foarte puțin Primavera; tuș no name cu sclipici verde, mascara Essence Volume&Curl

Sprâncene:  Gel transparent de sprancene Essence, ELF eyebrow kit (light) & fardul Taupe de la Melkior

Buze:  lip liner S.H.E (nude) și Kat Von D Ophelia

Am fixat totul cu spray-ul de la Makeup Revolution, Illuminating Setting Spray

Pensule folosite: Aliexpress, Fraulein, burețel de pe cassiopea.ro 

Aparat foto Canon 400D, editez cu Pixlr (text , luminozitate/contrast dacă e cazul, altfel pozele sunt raw din aparat)

*poza de mai jos are brightness/contrast modificat, era prea luminoasă din aparat

543

*phone pic

ph1

 

Cam acesta a fost machiajul de astăzi, vă las și o poză cu unghiuțele mele gata de vacanță și ca de obicei, sper să vă placă articolul de astăzi! Aștept cu nerăbdare și părerile/sugestiile voastre, ca de obicei!

nails

Un sfârșit de săptămână cât mai liniștit vă doresc!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

4 thoughts on “Machiajul zilei – full glam on my sister – BEFORE & AFTER

Leave a Reply

