Machiajul zilei – soft glam, dark lips

Hello pretty people!

E așa de cald la Brașov, încât rareori mă machiez, îmi place ca vara tenul meu să respire și de cele mai multe ori îmi acopăr cearcănele și aplic puțin iluminator, pentru că nu se poate fără, un gloss și I am ready to go.

Ei, pentru astăzi asta aveam în minte, ceva foarte soft și luminos, light weight, dar pentru că am realizat că am totuși suficient timp pentru ceva mai mult, am ajuns la full beat face. Am vrut să încerc un ruj de la Colourpop care mă striga așa discret și am ajuns să îl folosesc, iar pentru că e totuși destul de închis, am ales să fac ochii foarte soft și diafani așa, deci o să vedeți în pozele de mai jos ce a ieșit. Nu e nimic complicat sau foarte wow, însă în realitate tenul e foarte luminos, ochii la fel, iar vedeta “serii” este culoarea buzelor. Sper să vă placă, enjoy!

collage1collage2dcloseup

Produse folosite:

  • mi-am pregătit tenul mai întâi, m-am demachiat cu apa miceară bifazică de la Garnier, apoi mi-am exfoliat puțin tenul cu cremă exfoliată zilnică de la Himalaya, mi-am hidratat tenul cu cremă de la Elmiplant, gama Bioten pentru ten uscat și sensibil.

 

Primer: Rimmel London #Insta Fix&Go

Fond de ten: L’oreal Infallible (125 natural rose), Rimmel London Wake me up (ivory), am închis combinația cu un fond de ten de la ELF, am adăugat 2 picături de ulei de la L’oreal, Nutri-gold

Corector: Too Faced Born This Way (light) & Catrice Camouflage (porcelain)

Pudră:  Rimmel London Loose powder (translucent)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: ELF contour kit , Makeup Revolution Golden Sugar 2

Iluminator: Colourpop Glazed & Makeup Revolution Golden Sugar 2

Ochi: primer Too Faced shadow insurance, NYX Jumbo eye nuanța MILK

farduri din paleta Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills ( Goden Ochre ca tranziție, Burnt Orange, Realgar, Love Letters concentrate în colțul extern al ochilor, Primavera pe arcadă, pe pleoapa inferioară Realgar, Cyprus Umber, Vermeer și sclipici no name), fardul SuperShock de la Colourpop, nuanța Truth pe pleoapa mobilă, am adăugat puțin glitter no name în colțul extern, în colțul intern Vermeer. mascara L’or4eal Miss Manga, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Sprâncene:  Makeup Revolution Brow Tint (fair), mascara Alverde Browgel (blonde)

Buze: Colourpop Ultra Matte Lip nuanța Time Square

Am fixat totul cu spray-ul de la Makeup Revolution, Illuminating Setting Spray

Pensule folosite: Aliexpress, Fraulein, burețel de pe cassiopea.ro, lentile Three tone green de pe lensa.ro

Aparat foto Canon 400D, editez cu Pixlr (text , luminozitate/contrast dacă e cazul, altfel pozele sunt raw din aparat)aa1a2bc

Accesoriile sunt de pe Aleixpress, am scris articol despre ele aici.

 

Cam acesta a fost și machiajul de astăzi care sper să vă placă, chiar dacă e ceva simplu.

 

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Machiajul zilei – soft glam, dark lips

Leave a Reply

