Machiajul zilei – simple,glowy day time makeup

Hello beautiful people!

Se pare că vremea de afară este foarte călduroasă și mă face să fiu foarte foarte moleșită, însă astăzi am reușit să o conving pe Lorena, my small sister, să mă viziteze pentru o prăjitură și un machiaj luminos, de zi. Am avut la dispoziție foarte puțin timp, așa că nu ne-am complicat prea tare pe machiajul ochilor, ci mai degrabă pe al tenului și așa am hotărât să avem pentru astăzi un machiaj simplu, dar foarte cute pentru zi și muncă, evident.

O să vă las mai jos câteva poze, dar și lista cu produsele folosite pentru a realiza acest look. Sper să vă placă!

ll2l3

 

Produse folosite:

Primer: Rimmel London #Insta Fix&GO

Fond de ten: L’oreal Infallible (125 natural rose), Rimmel London Wake me up (ivory)

Corector: Flormar Perfect coverage concelear (medium beige)

Pudră:  Rimmel London Loose powder (translucent)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Makeup Revolution Ultra Sculpt&Contour (light/medium)

Iluminator: MUR Goddess of Love

Ochi: primer Catrice Prime&Fine, nuanța de contur din kitul de la MUR ultra sculpt&contour, nuanța de pe pleoapa mobilă este iluminatorul Goddess of love de la I heart Makeup/MUR, am aplicat puțin glitter auriu, un tuș maro no name (din DM), mascara L’oreal Miss Manga

Sprâncene:  Elf eyebrow kit (light) & Brow Gel Creator marca Lovely (mascara de sprâncene din DM)

Buze: NYX Buttergloss (Praline)

 

l4l5l6

 

**phone pics, Huawei P9lite

123

 

Cam asta am reușit să face astăzi, ne-am axat pe ten, unde am acoperit micile imperfecțiuni, i-am dat tenului o strălucire cât mai naturală și ne-am bazat pe principiul less is more, mai ales că este atât de cald afară. Sper să vă placă, iar ca de obicei, dacă aveți idei, sugestii, le aștept cu mare drag!

 

Have a sunny day!

 

Kisses,

 

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

