June’s most used and loved products

Hello everybody!

Goodbye June, welcome July!

Iată că a trecut rapid și luna iunie și a veni vremea s-o întâmpinăm pe “Cuptor” și sper din tot sufletul să aveți parte de o super vară în care să vă distrați și să vă găsiți inspirația!

Ca de obicei, la fiecare început de lună, vă povestesc despre produsele pe care le-am îndrăgit în luna iunie și cele de care n-am putut să mă despart sub niciun fel în luna iunie. După cum știți din celelalte articole despre diverse favorite ale lunii, nu îmi schimb foarte foarte des favoritele, pentru că nu îmi cumpăr o cantitate mare de produse noi, însă o să vedeți câteva noutăți în lista de astăzi. Aștept să îmi spuneți și voi ce produse au fost extrem de iubite și de voi!

Favoritele lunii mai le găsiți aici.

Favoritele lunii aprilie le găsiți aici.

2

La capitolul skin care, am ales 2 produse pe care le-am folosit efectiv zilnic, așa că se potrivește statutul de favorite ale lunii, una din ele este apa micelară de la Nivea, iar celălalt produs este o cremă exfoliantă zilnică de la Himalaya, ambele au fost incredibil de bune cu tenul meu în ultima perioadă și sper să fie la fel de benefice și de acum înainte.1

  • Makeup Revolution Golden Sugar 2 – e teoretic o paletă de blush-uri însă în realitate are de toate, iluminatoare, blush, contur/bronzer și încă de când o am e folosită aproape zilnic,e o paletă super pigmentaă, versatilă și o găsiți la un preț mic cam pe peste tot online.collage2

 

  • Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills – este cu siguranță una dintre cele mai frumoase palete pe care le-am avut vreodată, iar dacă nu v-ați convins de iubirea mea pentru ea, aveți aici review-ul ei! Clar va fi printre favorite destul de mult timp de-acum înainte!

an1

  • E.l.f Contour palette – știți momentul acela când redescoperiți produse? Cam așa mi s-a întâmplat și mie cu paleta asta de contur de la e.l.f, am tot văzut pe youtube că lumea o folosește și mi-am amintit că o am și eu! Ce chestie, nu? E foarte ok pentru tenul meu deschis și mă bucur de ea acum mai tare decât am făcut-o atunci când am achiziționat-o, chiar e foarte bună și practică! A mea a fost scăpată pe jos de Victor, însă un singur fard s-a deteriorat, cel de iluminat.collage1

 

  • Too Faced Shadow insurance – știți deja că suntem de nedespărțit, am scris și un review aici despre el, îl folosesc pentru fiecare machiaj, este extrem de bun!si

 

  • Maybelline Instant Age Rewind- un produs pe care îl iubesc și apreciez cu fiecare dată când îl folosesc, zilele trecute l-am aplicat doar pe el în zona cearcănelor și pe punctele cele mai înalte ale feței și mă face să par foarte fresh fără să am nevoie de prea multă muncă sau fond de ten. Aveți review detaliat aici.m1

 

  • Ardell Brow pomade & Alverde brow gel mascara – le-am folosit zilnic în ultima perioadă și combinate, fac o treabă tare bună pentru sprâncenele mele. Mascara-ul de la Alverde îl folosesc zilnic atunci când vreau doar puțină definire pentru sprâncenele mele, cred că o să îl cumpăr la nesfârșit. Pentru pmada e la Ardell aveți review aici.ardell1 3

 

  • NYX Jumbo Eye Pencil nuanța Milk- mi-am dorit mereu în trusă un creion alb care să r4eziste, iar acesta de la NYX e singurul pe care îl tolerează ochii mei, pentru că nu mai lăcrimez atât de mult și nu se duce atât de ușor ca cele mai ieftine. E versatil, îl folosesc și ca bază, mai rar ce-i drept, însă pentru mine funcționează și chiar e un asset.5

 

  • Rimmel London primer – aveți review aici. Îmi place mult de tot cum se așează pe ten machiajul după ce folosesc primer-ul acesta, e accesibil la preț, protejează foarte fain tenul împotriva soarelui și rezistă toată ziua pe tenul meu.collage111

 

  • Rujurile lichide Kat Von D – a devenit o mică obsesie să am cât mai multe rujuri lichide și iluminatoare, dar luna asta am abuzat de frumusețea și rezistenta lor. I am a sucker for nudes și mai jos aveți Ophelia, Ludwig, Bow n Arrow, Lolita 2 și Lolita de la stânga la dreapta. Le folosesc mereu atunci când vreau ca buzele mele să aibe o pată de culoare, sunt mega rezistente și sigur le voi folosi și de acum înainte. Also, Kat von D se lansează și în România, finally!!4

Piesa lunii a fost clar Wild Thoughts de la Rihanna și Dj Khaled, chiar dacă a apărut spre sfârșitul lunii, la noi acasă a fost pe repeat!

 

O altă piesă ce m-a făcut foarte nostalgică a fost de la The Rasmus, they still got it și m-au făcut să îmi reamintesc de anii adolescenței.

 

Cam astea au fost preferatele lunii și sunt curioasă să aflu și favoritele voastre, așa că aștept comentariile voastre cu mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

 

 

Leave a Reply

