Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills – review & swatches

Hello my beautiful friends!

Mai este foarte puțin și se termină și luna iunie și vine mult așteptata lună iulie, lună de vacanță și relaxare, pentru că vom merge într-un mic concediu, dar până atunci, vă voi mai scrie câte ceva pe blog și sper să mă urmăriți în continuare.

Așa cum v-am promis ieri, e timpul să vă scriu despre paleta mea favorită de până acum, asta pentru că e genul de produs de care te îndrăgostești numai când o privești. Știam că nu o să mă dezamăgească, chiar dacă este mega populară și recomandată de absolut toată lumea, mă bucur că am avut șansa și ocazia de a intra în posesia ei.collageanasan1

Modern Renaissance by ABH e una din paletele pe care le aveam în wishlist încă de când s-a lansat, însă abia acun recent am reușit să o achiziționez. Aș fi vrut paleta în colaborare cu MArio, însă sunt fericită că am avut ocazia să o testez pe aceasta. Astăzi o să vă arăt swatch-uri și o să vă spun și părerea mea sinceră despre ea în rândurile ce urmează.an2an3an4

Vine ambalată într-un carton lila aș spune eu, asemănător cu Buon Fresco din paletă, pe față are imprimat numele MODERN RENAISSANCE și logo-ul Anastasiei. Pe spate avem lista cu toate ingredientele pentru fiecare nuanță în parte (how cool is that?!) și o poză cu nuanțele și denumirile fiecăreia. Această paletă este CRUELTY FREE și se specifică faptul că valabilitatea este de 6 luni de la deschidere. Este made in USA.

Conține 14 nunațe, sidefate, mate și metalice, de la nuanțe neutre la nuanțe vișinii/burgundy, din câte am citit toate culorile sunt inspirate chiar din epoca Renașterii, ceea ce o face și mai interesantă, pentru că are o poveste frumoasă în spate. Mi se pare foarte versatilă, are nunațe pentru toate gusturile, ce se potrivesc atât pe timp de zi, dar și pentru machiaje intense de seară sau ocazie. Consider că este un must have!

De ce e interesantă paleta? Păi pentru că ideea de a combina nuanțe neutre și nuanțe cu subton roșu clar nu e pentru toată lumea, ai crede că e genul de paletă pe care o folosești o dată sau de 2 ori și gata, nu mai ai ce să faci cu ea. Cam asta am crezut și eu prima oară când am văzut culorile, mă tot gândeam ce combinații aș putea face cu paleta asta? Păi, multe. Look-uri bronzy, foarte soft, un smokey eye în nuanțe roșiatice, cut crease și tot felul de minunății, trebuie doar să o privești atent. Ce iubesc la paleta aceasta e că nu se încadrează în tipare, nu are aceeași gamă de nudes sau culori nebune și nu are un fard negru, I mean, how awesome? Ce apreciez cel mai mult la această paletă, este că fardurile pot fi folosite în mai multe feluri, adică Primavera și Vermeer se pot folosi ca iluminator, seamănă foarte foarte tare cu formula iluminatoarelor marca ABH și chiar rezistă foarte bine, ba chiar și pentru ceva culoare în obraji putem găsi câteva nuanțe, Antique Bronze arată superb și pe buze, am mai văzut poze prin blogosferă, citisem și articolul iguanitzei care povestea că a folosit arm Taupe și Cyprus Umber și pentru sprâncene și chiar funcționează, deci clar această paletă este versatilă.

 

O să vă arăt culorile de aproape ca să le vedeți puțin mai bine.

aa1

  • Tempera – e un bej-crem foarte catifelat cu finish mat, perfect pentru a ilumina zona de sub sprânceană sau colțul intern al ochilor pentru un look mai soft
  • Golden Ochre – este un galben pământiu, asemănător cu lutul, are finish mat, e perfect pentru blending, nuanță de tranziție
  • Vermeer – este una din nuanțele metalice din paletă, culoarea e șampanie perlată, incredibil de pigmentată, perfectă ca highlight, accent pe pleoapa mobilă
  • Raw Sienna – e o culoare neutră, mată, are culoare chihlimbarului și e perfectă pentru tranziție chiar și puțină culoare în obraji
  • Burnt Orange – e un portocaliu prăfos ca și culoare, finish mat, arată foarte bine în crease, se potrivește unui look cu nuanțe neutre, poate fi combinat foarte ușor cu celelalte nuanțe.
  • Primavera – este a 2-a nuanță metalică a a paletei și chiar îmi amintește de unul dintre iluminatoarele individuale marca Anastasia, are un ton auriu și la fel, arată foarte frumos pe pleoapă, sub sprânceană sau chiar ca highlighter, e superbă culoarea asta!

aa2

  • Buon Fresco – e culoarea mea favorită, are finish mat și e un mov superb, se vede incredibil de frumos atât în crease, cât și pusă în scenă pe toată pleoapa mobilă
  • Antique Bronze – e la fel una din cele mai frumoase nuanțe, are finish sidefat și e un bronz metalic, o nuanță care la fel poate fi pusă în evidență după preferințele voastre, presimt că va fi vedeta atunci când vine toamna.
  • Red Ochre –  e un maro cu subton roșu evident, are finish mat, la felperfect pentru intensificarea colțului extern, la fel extrem de catifelat
  • Venetian Red – e un burgundy cu subton roșu, are finish mat și cred că e printre cele mai interesante nuanțe, pare că nu poate fi purtată, însă pe ochi arată foarte frumos

aa3

  • Love Letter – chiar are un nume ce mă duce cu gândul la dragoste, are finish mat, are culoarea zmeurei și chiar e o nuanță unică și incredibil de pigmentată.
  • Cyprus Umber – cea mai închisă culoare din paletă, e un maro-cafea închis, perfect pentru smokey eyes
  • Warm Taupe- e a 2-a nuanță preferată din cele mate, e un gri pământiu, superb pentru tranziție sau look-uri în nuanțe neutre
  • Realgar – e un cărămiziu cu subton roșu evident, dar la fel, e o nuanță unică, nu cred că am mai avut vreodată o culoare asemănătoare prin vreo paletă de-a mea.

Așa cum se observă mai sus, majoritatea nuanțelor au subton roșu, lucru ce s-ar putea să vă sperie puțin, însă în realitate, toate nuanțele, atât cele neutre cât și cele mai stridente sunt culori unice, deosebit de frumoase.

 

Plusuri

  • fardurile sunt extrem de pigmentate, catifelate la atingere
  • blend-ingul e extrem de ușor cu majoritatea culorilor, până și pensula din paletă face o treabă bună
  • sunt rezistente, nu se strâng în pliu
  • paleta este versatilă, poate fi folosită în mai multe feluri
  • raport calitate preț bine meritat, nu plătești doar brand-ul, ci și calitatea indubitabilă a fardurilor
  • ambalajul este extrem de elegant, din catifea, plăcut la atingere

Minusuri

  • termenul de valabilitate e de numai 6 luni, ceea ce mi se pare extrem de puțin, mai ales că sigur nu voi epuizapaleta într-un timp atât de scurt, folosind-o în scop personal, în scop profesional, am auzit că fardurile se termină extrem de repede, însă este destul de scumpă ca să o poți recumpăra o dată la 6 luni.
  • există fallout… da, fardurile sunt puțin prăfoase, însă acest lucru nu mă deranjează, dar trebuie menționat
  • unele farduri pătează, ex venetian red sau love letter, însă la fel, se demachiază ușor cu o soluție bifazică
  • ambalajul de catifea se poate murdări foarte ușor

Per total, este clar una din cele mai frumoase palete pe care le-am încercat vreodată, fardurile sunt extrem de pigmentate, raportul de nuanțe mate vs nuanțe sidefate/metalice mi se pare unul bun, este versatilă, da poate nu este pentru toată lumea, atât dpdv al prețului sau al culorilor, însă pentru mine e o poveste din trecut, extrem de bine gândită, e diferită și unică. Dacă nu ați încercat până acum vreun produs de-al Anastasiei Beverly Hills (Soare), vă sfătuiesc să o faceți! Mi se pare incredibil faptul că o româncă este atât de iubită și apreciată în domeniul acesta, nu pentru numele brand-ului, ci pentru devotament, calitate și dragoste față de industrie.

 

O puteți găsi pe anastasiabeverlyhills.com , anastasiasoare.ro  sau prin mall-urile mari din București.

 

O să vă las mai jos și niște swatch-uri și câteva poze cu look-urile pe care le-am realizat până acum cu această paletă.

ssasaa2

as1as2

62qcloseup14q

 

Cam acesta a fost review-ul complet pentru astăzi, sunt curioasă și de părerea voastră, așa că spuneți-mi și cum vi se pare vouă această paletă și dacă v-ați cumpăra-o. Aștept comentariile voastre cu mare drag!

 

Enjoy your Thursday!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

3 thoughts on “Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills – review & swatches

  1. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

