Machiajul zilei – Blue liner, mauve/pink tones using Modern Renaissance by ABH

Hello beautiful people!

Am vrut să mă joc cu paleta Anastasiei astăzi și m-am gândit să vă arăt ce a ieșit. Am vrut să folosesc cât mai multe nuanțe din paletă ca să îmi pot forma o opinie cât mai clară, iar mâine sau poimâine veți avea articolul cu review și swatches pentru că paleta Modern Renaissance e o superbitate din toate punctele de vedere. Also, am tot văzut pe grupurile de machiaj că se poartă liner-ul albastru, așa că am zis să îl reintegrez și pe el în look și chiar e tare simpatic rezultatul, chiar dacă tușul în sine nu este unul extrem de bun, însă se vede cute.

O să vă las mai jos câteva poze și lista cu toate produsele folosite pentru a realiza machiajul de astăzi.

collage2collage1closeup11

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal Infallible (125 natural rose), Rimmel London Wake me up (ivory)

Corector: Maybelline Instant Age Rewind (brightener), Catrice camouflage (porcelain)

Pudră:  Rimmel London Loose powder (translucent)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Elf Countour Palette, Makeup Revolution Golden Sugar 2

Iluminator: MUR Golden Sugar 2

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, paleta Modern Renaissance de la ABH (am început cu Buon Fresco în crease, apoi Love Letter, am estompat în crease cu Burnt Orange, am aplicat în colțul extern Red Ochre, pepleoapa propriu zisă Venetian Red și apoi Vermeer, sub sprânceană Primavera, Cyprus Umber în colțul extern pentru a intensifica puțin machiajul, pe pleoapa inferioară Realgar și Venetian Red), tuș albastru no name din DM,  creion Ada albastru pe linia apei, mascara L’oreal Miss Manga, gene Adore #415 (dupe Red Cherry)

aaa

Sprâncene:  Boysnberries Instabrows (honey) și Alverge brow gel (blonde)

Buze: Kat von D liquid lipstick nuanța Ophelia, contur de buze s.h.e nude

Spray Fixare:  Rimmel London #Insta Fix&Go 

5634

 

Cam asea sunt pozele pentru astăzi. Sper să vă placă machiajul de asttăzi, iar ca  de obicei aștept comentariile, sugestiile și sfaturile voastre.

 

O săptămână linișttittă în continuare!

 

Kisses,

 

 

Anca.

Leave a Reply

