Machiajul zilei – Rihanna- Wild thoughts inspired

Hello beautiful people!

Happy Monday! Sper că ați avut parte de un weekend minunat și frumos și iată că a început o săptămână nouă și m-am gândit să îmi găsesc câteva minute ca să vă arăt un machiaj pe care l-am făcut astăzi, în grabă. Nu a durat mai mult de 20 de minute ca să îl finalizez și asta pentru că nu a fost ceva complicat, am un gol în minte și nu am foarte multă inspirație, așa că mă uitam pe yt la un videoclip de-al Rihannei (o să vi-l las mai jos) și mia plăcut mult de tot machiajul din video. Știu că nu se potrivește ochilor mei, însă am vrut doar să exersez rapid cât am avut puțin timp liber și o să vă arăt cam ce a ieșit.

 

Am început să mă documentez puțin mai mult de fotografie și în viitorul apropiat sper să reușesc să fac câteva schimbări, pentru că am 0 skills la partea de inventivitate și fotografii drăguțe, însă sper totuși să vă placă. Vă las mai jos și lista cu produsele folosite și câteva poze.

collage11closeupr2r3collager1

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Maybelline Instant Age Rewind (brightener), Catrice camouflage (porcelain)

Pudră:  Rimmel London Loose powder (translucent)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Elf Countour Palette, Makeup Revolution Golden Sugar 2

Iluminator: MUR Golden Sugar 2

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, paleta Modern Renaissance de la ABH (golden ochre, burnt orange in crease/tranziție, cyprus umber în crease și colțul extern, primavera  sub sprânceană, farduri Melkior green cocktail, emerald, foarte puțin euphoria, pe pleoapa inferioară Melkior Emerald&Green Cocktail), creion Ada negru pe linia apei, mascara Sephora Lashcraft volume&curl, gene Adore #415 (dupe Red Cherry)

Sprâncene:  Boysnberries Instabrows (honey) și Ardell Brow Pomade (medium brown), 

Buze: Kat von D liquid lipstick nuanța Vampira

Spray Fixare:  Rimmel London #Insta Fix&Go 

rr1rr2r4

 

Cam acesta a fost look-ul simpluț pentru astăzi și sunt tare curioasă dacă vă place. Mai am mult de exersat la asemenea machiaje fără eyeliner, fără el simt că nu sunt tot eu, însă mai trebuie să schimbăm din când în când câte ceva.

 

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

