Ardell Brow Pomade – review

Hello beautiful people!

Pentru astăzi m-am gândit să vă mai scriu un articol, de data aceasta despre un produs pentru sprâncene, mai ales pentru că nu v-am povestit până acum despre niciun produs pentru machiajul sprâncenelor și m-am gândit că ar fi fain să vă povestesc despre un produs pe care l-am tot testat în ultima perioadă, și anume Brow Pomade de la Ardell,

Înainte de a cumpăra produsul acesta, am tot auzit că e un fel de dupe după pomada de la Anastasia Beverly Hills, iar pentru că nu îmi permit încă produsele Anastasiei, am vrut să văd dacă îmi place mai mult ca gelul de sprâncene de la Boysnberries sau Makeup Revolution, și am început să îl folosesc cam zilnic.

Vine într-un ambalaj ca cel de jos, are inclusă o pensulă cu care se pot contura și pieptăna sprâncenele, conține 3,2gr produs, expiră în 12 luni de la deschidere. Ambalajul e unul simply, dar practic, cam ca toate produsele de genul asta, bro2

Mi-am achiziționat nuanța medium brown, pentru că aveam nevoie de o nuanță mai închisă să îmi definesc mai bine și mai corect coada sprâncenei. Am luat produsul de pe aoro.ro acum ceva vreme și a costat 45 RON, pe site sunt doar 2 nuanțe disponibile acum, aceasta și Dark Brown.

Nu este waterproof din păcate, dar mie îmi rezistă toată ziua dacă fixez produsul cu un gel de sprâncene, însă dacă mă prinde ploaia se duce puțin din culoare.

ardell1ardell2

Plusuri

  • foarte pigmentat, user friendly din punctul meu de vedere, se lucrează ușor cu produsul
  • inițial a fost foarte foarte cremos, însă după 2 folosiri s-a mai uscat puțin și are consistența perfectă pentri a rezista mai mult
  • e nevoie de foarte puțin produs pentru a contura ambele sprâncene
  • pensula e foarte bună pentru acest produs, scapă de exces și aplică cantitatea potrivită de produs
  • produs bun pentru uz personal, la cliente s-ar putea să nu ofere rezistența dorită
  • raport bun calitate-preț

Minusuri

  • se usucă foarte repede dacă borcănelul nu este închis corespunzător

nu este waterproof și nu rezistă foarte bine la ploaie sau dacă dai cu mâna pe sprânceană înainte de a se usca produsul.

 

collageardell

Per total, mie mi se pare chiar un produs bun tip drugstore, îmi place că e suficient de pigmentat și rezistent pentru cerințele mele, am nevoie de extrem de puțin produs ca să obțin un efect cât mai ok pentru sprâncenele mele și chiar vă recomand să exersați să vă conturați sprâncenele și cu o pomadă, numai să aveți grijă la dozajul produsului, sprâncenele vor arăta foarte fake dacă puneți o tonă de produs. Cred că poate fi considerat un dupe după Dipbrow de la ABH, un fel de variantă drugstore, dar este clar inferior față de produsul Anastasiei, însă își merită bănuții din punctul meu de vedere.

 

 

***Disclaimer: Toate review-urile de pe blog sunt subiective și personale, produse ce mie îmi plac sau mi se potrivesc, s-ar putea să nu vă placă deloc sau să nu îndeplinească cerințele voastre. De aceea, vă recomand să testați orice produs înainte de a-l cumpăra dacă nu sunteți sigure.

 

Sunt curioasă dacă și voi ați încercat acest produs și care este părerea voastră despre ce poate face. Aștept ca de obicei comentariile voastre și orice sugestie.

**poze cu produsul aplicat pe sprâncene

rr1m1a4

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Ardell Brow Pomade – review

  1. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

