Maybelline Instant Age Rewind – review

Hello again pretty people!

Știu că v-am promis acum ceva vreme că voi face un review pentru mult așteptatul corector de la Maybelline, însă după cum vă povesteam aici am vrut să îl testez corespunzător și să îl supun la cât mai multe teste pentru a fi corectă atunci când vă voi scrie despre el. Iată că a venit și ziua în care vă spun câte ceva despre el și despre ce impresie mi-a lăsat după câteva zile bune de testat.

mie

blacknight.ro spune în descrierea produsului că:

Special conceput pentru pielea ochilor afectata de riduri fine si de cearcane, Maybelline Anti- Age Rewind are la baza o formula care sterge micile linii de expresie si imperfectiunile. Este bogat in extrase de goji, cu efect de revitalizare si actiune antioxidanta si Haloxyl, care reduce pungile si cearcanele intunecate de sub ochi, promitand tratarea problemelor pielii afectate.

Așa cum vă povesteam și în articolul precedent, produsul acesta e unul extrem de lăudat și căutat, căci a ajuns în România foarte târziu, din păcate la noi mereu ajung foarte greu produsele care chiar sunt foarte mișto, nu înțeleg de ce, însă chiar eram entuziasmată să văd dacă își merită faima.

Ambalajul e unul din plastic, destul de rezistent, seamănă oarecum cu un luciu de buze mai vechi, de pe vremea în care eram copii mici, însă l-am scăpat pe jos și nu a pățit nimic, deci chiar e rezistent. Prima oară când am vrut să îl folosesc, a trebuit să rotesc de el de peste 20 de ori și m-am speriat că mecanismul lui se va strica foarte repede și nu îl voi putea folosi cum trebuie. Aplicatorul e foarte soft atât la atingere, cât și pe piele, consistența corectorului mi se pare una pufoasă atunci când este aplicat pe ten, nu e nici foarte lichid, nici foarte dens, din punctul meu de vedere. Eu am vrut să am nuanța brightener, pentru că mi s-a părut cea mai potrivită pentru mine, însă are subton roz, deci nu mi se potrivește decât dacă îl aplic nemachiată. L-am testat și singur, fără niciun alt produs pe ten și mi s-a părut extraordinar, mi-a acoperit cearcănele pe care le aveam în ziua respectivă. Am făcut și câteva poze de aproape ca să vedeți ce poate face.

 

Pozele de mai jos sunt needitate, fără pic de produs pe față, în afară de corector.

may1collageww

Eu l-am cumpărat din Auchan cu apox 42RON și îl găsiți și online pe blacknight.ro cu 30RON.

m1collage2

Cam așa arăta nou nouț, o să vă pun poze și cu el folosit ca să vedeți că ambalajul și aplicatorul se murdăresc destul de tare. O să vă las mai jos și câteva plusuri/minusuri.

collagemaym1

Plusuri

  • nu încarcă absolut deloc zona de sub ochi sau oriunde este aplicat
  • nu se strânge în liniile fine, riduri de expresie chiar dacă nu este setat cu o pudră
  • rezistă foarte bine fixat cu pudră
  • se blend-uiește ușor
  • are acoperire medie spre mare
  • e compatibil cu alte produse tip fond de ten, pudră, alt anticearcăn, etc
  • are un raport calitate-preț foarte bun (30-40RON)

Minusuri

  • aplicatorul se murdărește foarte ușor
  • se consumă extrem de repede din punctul meu de vedere, se poate să fie și vina aplicatorului care adună produs

 

Per total, e un produs care pe mine personal, m-a cucerit și sunt 100% convinsă că își merită faima, îmi place mult cum se vede pe ten, are acoperire bună, iluminează foarte frumos zona de sub ochi și nu o usucă, iar pe lângă toate astea e și foarte rezistent. Vi-l recomand cu cea mai mare încredere, este clar în top 3 cele mai bune corectoare încercate de mine până acum!

 

Sunt curioasă dacă și voi l-ați încercat și dacă vă priește sau nu. Aștept comentariile voastre cu mare drag!

 

Kisses,

 

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Maybelline Instant Age Rewind – review

  1. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

