Machiajul zilei – Modern Renaissance by Anastasia Beverly Hills& cum e să machiezi alte persoane

Hello beautiful people!

Am reușit să o conving pe Lorena, sora mea, să vină să testăm împreună paleta de la Anastasia BH, Modern Renaissance și să fac un mic experiment despre care o să vă vorbesc în rândurile de mai jos.

Știți bine că nu machiez alte persoane, iar astăzi o să vă și explic de ce, așa în mare exemplificând oarecum machiajul pe care i l-am făcut Lorenei, însă chiar s-a bucurat că am mai chemat-o pe la mine, chiar dacă copiii nu au avut deloc răbdare, am încercat totuși să terminăm machiajul. Am vrut să încerc paleta nouă și mă bucur mult că am reușit pentru că este chiar superbă, culorile se blend-uiesc foarte bine și ușor, sunt pigmentate, arată bine pe pleoapă, dar mi se par totuși puțin prăfoase, orice ar fi chiar este o paletă incredibil de frumoasă.

Anyways, o să vă las mai jos câteva poze, din nefericire nu am reușit să fac mare lucru cu aparatul, așa că o să vedeți și poze cu telefonul.

Înainte de toate, nicio poză nu are filtru, nu are decât semnătură și atât, asta pentru că am vrut să și comentez despre greșelile pe care le-am făcut în acest machiaj și să le și vedeți corespunzător.

l2collage1l3l4

 

Mai jos vă las niște poze de pe telefon, iar mai apoi lista cu produsele folosite.

2q3q1q4qcollagell

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: Rimmel London Wake Me Up (ivory), L’oreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Too Faced Born This Way (light)

Pudră: RCMA no color powder, Rimmel London Loose powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: MUR Golden Sugar 2

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, paleta Modern Renaissance de la ABH (raw sienna&burnt orange in crease/tranziție, red ochre, venetian red& ciprus umber in coltul extern, vermeer, primavera pe pleoapa superioară, aceleași tonuri și pe pleoapa inferioară, sub sprânceană tempera&primavera), creion Nyx Jumbo Eye pencil Milk, tuș gel Elf&essence liquid ink black, mascara L’ oreal Miss Manga, gene Duo

Sprâncene:  Ardell Brow Pomade (medium brown), mascara colorat sprâncene medium brown (marca Lovely, cumpărat din DM)

Buze: Kat von D Lolita&Lolita2

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

 

pensule Aliexpress, Elf, Fraulein, Essence,  burețel cassiopea.ro.

poze: Canon 400d &Huawei P9lite

 

Alright, acum că ați văzut o mică parte din ce a ieșit astăzi, aș vrea să vă povestesc puțin și despre cum e să machiezi alte persoane în afară de tine. E mult mai greu, absolut categoric, iar faptul că nu am cursuri sau experiență în domeniu se vede clar din poze.

Lorena are un ten mixt uscat, câteva probleme cu acneea, ochi foarte ciudați ca și formă, are și pleoapa foarte lăsată, dar sunt și cumva în interior (deep set eyes) și chiar mi se pare cea mai dificilă formă de machiat, pentru mine personal.

Cea mai mare problemă este linia de tuș, pentru că nu reușesc nicicum să îi dau de cap, se vede și din poze că nu există simetrie, nu îi complimentează ochii, dar a insistat să o păstrăm pentru că ei îi place mult (aș fi optat pentru eliminarea liniei, dar am vrut să mai exersez totuși), sprâncenele i le-am deschis puțin pentru că nu am o nuanță mai închisă momentan, iar firele ei de păr sunt extrem extrem de dificile pentru că nu prea prind produs, însă din nou, a fost un exercițiu benefic zic eu, vor ieși și mai bine data viitoare sper eu.  Machiajul feței arată decent, nu mă nemulșumește chiar așa de tare, iar genele sunt ieftine și e prima oară când leaplic pe altcineva și prima oară pentru Lorena când poartă, deci și această parte a fost oarecum chinuitoare să zicem. Am vrut mult să o machiez ca să înțelegeți că sunt mai puțin decât o începătoare, însă îmi doresc să învăț. Marea mea problemă este timpul și copiii care sunt absolut dependenți de mami, altfel probabil aș fi făcut deja cursuri de specialitate sau mai multă practică pe alte fete.

Este extrem de important să fii autocritic, iar ghinionul meu este că sunt perfecționistă și mereu văd părțile negative prima oară, iar mai apoi ce e pozitiv. Ebine pentru mine pentru că mă motivează să fac mai mult research, să studiez mai mult și să înțeleg importanța practicii și a unui curs. Știu că sunt foarte foarte multe fete talentate out there care nu au nevoie de așa ceva, însă eu consider că mi-ar prinde bine.

 

Aștept și sfaturile voastre sau orice fel de critici constructive care să mă ajute pe viitor și desigur, dacă aveți idei sau sugestii, le aștept cu mare mare drag!

De asemenea, aș vrea să vă urez un weekend liniștit și plin de inspirație și sper să reușesc să mai scriu ceva și în weekend.

 

 

Kisses,

 

kiss3

Anca.

Leave a Reply

