New in my collection – wishlist

Hello beautiful people!

Înainte de a scrie articolul, aș vrea să vă mulțumesc încă o dată pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le trimiteți și aș vrea să știți că apreciez enorm orice sfat primit. Am avut parte de un weekend plin, ploios si obositor, așa că nu am reușit să postez nimic, deși o fac foarte rar, iar zilele trecute au fost zile de stat cu copiii, așa că n-am avut vreme de blog.

Ei bine, trebuie să recunosc, am visat multă vreme la articolul acesta, sau mai degrabă la produsele pe care o să vi le arăt în articolul de astăzi, pentru că ambele palete de machiaj, pentru că despre asta este vorba, au existat în wishlist-ul meu încă de când au apărut. Înainte de a continua aș vrea să vă zic că e un adevărat sacrificiu să îți poți permite produse de acest fel și de obicei nu îmi cumpăr pentru că e foarte greu să strâng bani, însă am vrut să am ceva special pentru niște evenimente speciale ce vor urma în viitorul apropiat.

m1

 

După cum vedeți sunt câteva goodies mai sus pe care le-am vrut de foarte foarte multă vreme, au fost în wishlist și cred că nu am mai fost niciodată așa de happy și excited că am reușit să pun deoparte ca să pot să mă răsfăț oarecum.

Prima paletă pe care aș vrea să v-o prezint este cea de la Tarte, tartelette tease, e o mini paletă ca să zic așa, perfectă pentru călătorii, are nuanțe basic, dar care pot fi combinate în foarte multe feluri. Îmi place mult de tot ambalajul, selecția de culori, faptul că nuanțele sidefate sunt în echilibru cu cele mate, însă am rămas dezamăgită de pigmentație, sigur pe o bază vor arăta mult mai frumos, însă aveam cu totul alte așteptări.

collagett2t3t4t1

 

Așa cum se observă, paleta are 4 nuanțe mate și 2 sidefate, care sunt mai pigmentate și chiar foarte frumoase, momentan aceasta e o scurtă prezentare a lor, pentru că sigur vor urma look-uri și review-uri în zilele ce urmează.

A doua vedetă este (drum rolls, please) magnifica și incredibila Modern Reinasance de la Anastasia Beverly Hills, iar sincer pentru mine e ca un vis ce a devenit realitate, pentru mine personal e cea mai frumoasă paletă ever, pentru că mi se pare că zice o poveste atât de frumoasă, de la ambalaj, la culori, la emoția pe care mi-o trezește atunci când doar o privesc, n-aș putea să vă explic fără a părea o ciudată, dar ideea e că această paletă este pentru mine perfecțiune. Nuanțele sunt atât de catifelate și de calitative cum nu am văzut vreodată la o altă paletă. Îmi place selecția de culori, nuanțele, ambalajul, absolut tot. Înainte de a continua, multe dintre voi care au această paletă vor observa că ambalajul meu și paleta în sine arată diferit, dar am făcut niște research și acum aprox 3 luni s-a schimbat ambalajul în cel de mai jos (pe pagina de IG a Anastasiei veți observa ambele versiuni, în funcție de când a fost achiziționată), deci paleta e absolut autentică și incredibilă!

 

collageanas

an1an2an3an4

Vă spun încă de acum, dar sigur va deveni paleta mea preferată, chiar dacă încă nu am încercat-o, însă culorile sunt absolut minunate și se swatch-uiesc ușor și uniform, sunt buttery și clar calitative, însă va urma un review după ce o voi testa corespunzător.

as1as2

 

Cam acestea au fost noutățile, sper să fiți și voi la fel de încântate, așa cum sunt și eu să le folosesc și sunt chiar curioasă dacă și voi aveți astfel de preferate și aștept și comentariile voastre cu nerăbdare.

 

Also, pentru că următoarea perioadă va fi extrem de aglomerată, voi încerca să scriu cam 2 maxim 3 articole pe săptămână și sper să nu vă pierdeți interesul, de asemenea, dacă aveți vreo propunere de articol, nu ezitați să îmi spuneți.

 

 

Kisses,

 

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

