Machiajul zilei – pop of gold, brown liner, feathery brows

Hello beautiful people!

Pentru astăzi inițial nu aveam în plan să ma machiez deloc, însă mi-a venit în cap o idee și am vrut să profit de ea, mai ales că nu se întămplă așa de des să am idei noi în ultima perioadă. Am ales să nu port gene false, să mă dau cu tuș maro și sper să vă placă rezultatul, pentru că în realitate sunt mega shiny, și arată chiar interesant tot ansamblul.

 

N-am vrutt nimic exagerat, nu mi-am conturat foarte tare sprâncenele, mi-am pus numai câteva buchețele de gene acolo unde am goluri, dar în rest e ceva pe care nu știu cum să îl descriu 100%, dacă aș fi avut mai mult timp probabil ar fi ieșit și mai bine, dar vălas câteva poze să vedeți și voi.

collage1a1collage21aaa4aa3aa2aa1

 

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: Rimmel London Wake Me Up (ivory), L’oreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Maybelline Instant Age Rewind (brightener) ,Flormar Perfect Coverage concelear (medium beige)

Pudră: RCMA no color powder, Rimmel London Loose powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: E.L.F contour palette (light) , Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: MUR Golden Sugar 2

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, paleta Africa de la Paola P, auriul este iluminatorul Goddess of Love, Maybelline Lash Sensational, tuș S.h.e maro 

Sprâncene:  Alverde augen-braugel (01 blond),  foarte puțin Ardell Brow Pomade (medium brown)

Buze: Boysnberries Sun Girl

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

port lentile 3 tone green de pe lensa.ro

pensule Aliexpress, Elf, Fraulein, burețel cassiopea.ro.

poze: Canon 400d

aa5aa6aa7collage3a3collage4a4

Cam asta am vrut să vă arăt astăzi, ca de obicei, aștept cu mare drag părerile și comentariile voastre, orice sfat mă ajută foarte mult!

 

De asemenea, vă doresc un sfârșit de săptămână liniștit, plin de inspirație și soare și sper să ne auzim cu bine săptămâna ce urmează.

 

 

Kisses,

kiss3

 

 

Anca.

Leave a Reply

