Melkior eyeshadows IV – swatches&first thoughts

Hello my lovelies!

Stăteam și mă gândeam că am deja o mie de produse de machiaj și că nu mai am loc să le depozitez, dar tot nu mă pot abține să nu îmi cumpăr nimic, mai ales atunci când sunt tot felul de oferte faine. Melkior a avuto ofertă de 1+1 gratis la anumite farduri așa că mi-am cumpărat și eu 6, pe care o să vi le arăt astăzi.

După ce le-am primit acasă, mi-am dat seama că majoritatea sunt culori reci, dar nu mă deranjează asta, pentru că am foarte puține nuanțe în tonuri reci.

m1m2

După cum puteți observa, am 5 nuanțe sidefate și una singură mată, Soft Grey, 2 nuanțe de albastru, 2 de verde și una de mov. În realitate arată superb și astăzi am folosit Emerald ca bază pentru machiajul de mai devreme, arată impecabil!

AIR BLUE e un albastru sidefat rece, dar foarte foarte frumos, mi se pare apropape frosty, nu paree așa prăfos ca fardurile mate MElkior, dar clar e o culoare superbă!

air blue

EUPHORIA e un albastru absolut superb, o să vedeți în swatch că e foarte pigmentat, are irizații albastre care se văd foarte mișto la soare, cu siguranță va arătat wow și pe pleoape!

euphoria

SOFT GRAY e un gri rece, dar foarte pigmentat, nu aveam o nuanță de genul în colecția mea de farduri așa că e binevenit. Sper să îl folosesc curând.

softgray

EMERALD e un verde rece sidefat cu particule slipicioase gri, are subton rece și mi se pare cel mai frumos folosit ca bază, se vede superb la soare.

emeral

GREEN COCKTAIL e tot un verde sidefat cu particule verzi, sidefat, tot o nuanță rece, dar cu siguranță perfectă pentru vară! Foarte de efect!

greencocktail

PURPLE HAZE  e preferatul meu categoric, e un mov atât  de frumos, tot sidefat cu reflexii mov prună/burgundy, extrem de pigmentat și sigur va arăta impecabil aplicat și pe pleoape, alături de o bază.

purple haze

 

Mai jos vă las niște swatchuri, la lumina zilei, fără bază, fără blitz, nu am reușit să le surprind în toată splendoarea lor, dar sper să vă faceți o mică idee.s1

collagemel

 

ss1

 

Cam așa arată minunățiile, iar ca de obicei mă declar mulțumită, mai ales că am prins oferta 1+1 gratis, deci clar  merită bănuții (51RON pentru 3/ 17RON o pastilă), sunt pigmentate, ușor de blenduit, chiar dacă nuanțele acestea de verde/albastru/mov sunt mai dificile în general ca formulă, arată minunat pe pleoape, eu sunt chiar mulțumită de ele momentan, vă voi ține la curent cu orice noutate legate de ele, le găsiți pe melkior.ro.

 

Sper că v-a fost util aticolul și aștept și părerile voastre în legătură cu fardurile Melkior!

 

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

