Machiajul zilei – green(ery) vibes

Hello gorgeous people!

Nu-i așa că a trecut o eternitate de cand nu m-am mai machiat? Așa m-am gândit și eu astăzi și m-am apucat de treabă, as usual e foarte greu să te machiezi după ce nu prea ai mai folosit make-up des, dar am încercat totuși să mai înveselesc puțin atmosfera ca să zic așa cu un machiaj simpluș, dar de efect, pentru că arată foarte luminos și fresh în real life. Am folosit nuanțe pământii și tonuri de verde și ca de obicei, spr să vă placă.

O să vă las mai jos câteva poze și apoi lista cu produsele pe care le-am  folosit pentru a realiza acest machiaj. Enjoy și aștept părerile voastre!

Also, îmi cer scuze pentru calitatea proastă a genelor, dar doar pe acestea le-am avut la îndemână când am făcut pozele.

collage33collagea

a1a2

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal accord parfait (1.5N), L’oreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Maybelline Instant Age Rewind (brightener) Too Faced Born this Way (light)

Pudră: RCMA no color powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: E.L.F contour palette (light) , Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: Colourpop Glazed & MUR Ultra Sculpt&Contour (light/medium)

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, paletele Sleek A new day, Au Naturel pentru nuanțele de tranziție, farduri Melkior (Emerald, Voyage, Taupe, Maroon)  pe care le-am folosit și pe pleoapa inferioară, iluminator Goddes of Love sub sprânceană–  Nx Jumbo eye pencil (milk) pe linia apei, Maybelline Lash Sensational, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Sprâncene: Makeup Revolution Brow Tint (fair), Ardell Brow Pomade (medium brown), Alverde augen-braugel (01 blond)

Buze: Aura Cosmetics (Last Goodbye)

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

port lentile 3 tone green de pe lensa.ro

pensule Aliexpress, Elf, Fraulein, burețel cassiopea.ro.

poze: Canon 400d

collage33q

a3a4

 

Cam așa arată look-ul meu de astăzi, parcă tipă a vară și culori vibrante, trebuie să recunosc, Voyage de la Melkior e absolut superb și în realitate are niște reflexii superbe! Must have it!

 

Vă urez o zi minunată și plină de soare!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Machiajul zilei – green(ery) vibes

  1. Superb! De fiecare data scrolluiesc repede sa vad ce nuante ai folosit pentru combinatiile astea de culori atat de faine.
    Cum ti se par fardurile sleek comparativ cu cele de la melkior?
    Eu ani de zile m-am machiat aproape exclusiv cu farduri sleek, acum am si 6 nuante de la melkior si incerc sa ma obisnuiesc cu ele.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

