Latest shopping aquisitions – all about body&skin love

Hello my loved ones!

Au trecut câteva zile de la ultimul articol, iar pentru că mi-am găsit o fărâmă de timp și liniște am zis să încerc să vă scriu astăzi despre ultimile produse cumpărate care sunt mai mult pentru ten și corp, pentru că mi-am tot cumpărat chestii de makeup (cred că ar trebui să fac și eu provocarea aceea cu no buy pe un an de zile, right??!!). Also, uitându-mă pe posturile blogului, mi-am dar seama că am scris deja 100 de articole!! WoW, ce tare, chiar nu credeam că voi ajunge atât de curând la numărul ăsta magic, dar here we are!

Sper, de asemenea ca ați avut parte și voi de un weekend frumos și plin de soare și sper să avem parte de o super vară în continuare.

 

După cum vedeți mai jos, nu mi-am luat foarte foarte multe lucruri, pentru că efectiv nu mai am unde săle pun la cât de multe lucruri am, așa că m-am r4ezumat doar la cvele care mi-au făcut cu ochiul.

boo

  • Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash – de când am descoperit că gelurile acestea exfoliante îmi lasă pielea netedă, catifelată și curată pentru machiaj, mi-am dorit să găsesc și ceva pe care îl pot folosi zilnic, așa că l-am ales pe acesta cu extract de caise și aloe vera, perfect pentru toate tipurile de ten și tot ce pot să vă spun e că nu îmi irită pielea în vreun fel, nu o usucă excesiv și curăță foarte bine fața, nu e un exfoliant puternic, dar e minunat pentru daily use; am luat-o din Carrefour Brașov și a fost până în  20RON dacă îmi amintesc corectb1

 

  • L’oreal Micelar Water sensitive & dry skin – deși am o mulțime de ape micelare acasă, am văzut-o pe aceasta în Auchan la 17RON și am zis că e un deal fain, mai ales pentru că o vazusem cu RON în Carrefour, așa că nu am putut rezista tentației și am adăugat-o colecției mele de ape micelare. Momentan, vreau să o termin pe cea de la Nivea și apoi o voi testa și pe aceasta, mai ales că au început să îmi placă produsele lor în ultima vreme, deci sper ca și acesta să fie unul bun.b5

 

  • Lip Smacker Fanta orange – se poate să nu fi avut nevoie de el, dar arăta mult prea appealing, așa că mi s-a părut foarte tare idea de strugurel cu aromă de Fanta, poate așa nu mai beau suc, nu? Ei bine, miroase demențial, hidratează decent buzele și a fost doar 8RON dacă nu mă înșel; eu l-am luat din Auchan Brașov și sper să mi le cumpăr și pe celelalte, sunt grozave!b4

 

  • Body scrub Les Cosmetiques – mi se terminase cel marca Auchan, foaarte fain btw și aveam neapărată nevoie de un scrub pentru corp pentru pielea mea uber uscată, așa că l-am ales pe acesta cu unt de mango, iar pe lângă faptul că miroase absolut magnific, îmi lasă pielea foarte catifelată și hidratată în același timp, a fost până în 20RON și acesta și îl găsiți în Carrefour.b2
  • Elmiplant Body sense ulei hidratant pentru corp – pentru că pielea mea e foarte uscată în perioada aceasta, am vrut să îmi cumpăr și un ulei de corp pentru piele uscată, iar acesta îmi place foarte mult, pentru că se absoarbe repede și lasă pielea catifelată, dar nu uleioasă, e cu uleiuri de marula, jojoba, migdale dulci și macadamia, mix ce îmi este benefic deja de ceva vreme, iar mirosul e foarte plăcut, dar discret. Și pe acesta tot în Carrefour l-am găsit, a costat până în RON și poate fi folosit chiar și pentru vârfurile uscate.b3

Cam astea au fost produsele pe care am vrut să vi le arăt astăzi și sper să vă fie de folos informațiile, eu o să le folosesc/testez în continuare și voi face o scurtă recenzie pentru fiecare în săptămânile ce urmează.

 

Kisses,

 

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Latest shopping aquisitions – all about body&skin love

Leave a Reply

