I Heart Makeup Goddess of Love Triple baked highlighter – review & swatches

Hello beautiful people!

O să continui seria de reviews și o să vă povestesc astăzi și despre un iluminator, pentru că știți deja că le iubesc și sunt o obsesie mică (mare). Recunosc, partea preferată a mea atunci când mă machiez, este aplicarea iluminatorului.. îmi dă o stare de bine, mereu zâmbesc cu gura până la urechi atunci când îmi place rezultatul. S-ar putea să exagerez uneori cu iluminatul feței, chiar dacă în poze nu este 100% vizibil, dar vă spun sigur, el există!

Am găsit multe multe păreri împărțite despre acest produs, dar ca de obicei, depinde de gusturi, de ce anume cauți la un iluminator, care e efctul care îți place, etc. Pentru mine nu trebuie să fie vizibil din galaxie mereu, adică îmi plac deopotrivă și cele uber pigmentate, dar și cele care sunt mai finuțe, pentru un daily look. Desigur, la fel ca și alte produse de makeup, s-ar putea să aveți aceeași părere ca și mine, sau una opusă. Oricum ar fi, merită să vă vorbesc despre acest iluminator.

highlight

1

Ambalajul e unul foarte foarte cute, vine într-o cutie mai mare, ambalată, cartonată și simplă, dar foarte de efect pentru mine, cel puțin. E în formă de inimioară, deci poate fi făcut cadou unei fete, prietene, etc, pentru că e super de efect! Cartonul într-adevăr, poate nu e cel mai bun dpdv al calității, dar e practic, ține bine produsul, l-am și scăpat pe jos și nu a pățit absolut nimic, deci un mare plus! Conține 10g de produs și vine în mai multe variante Zeița Speranței, Zeița Dragostei și Zeița Aurului. Pentru că sunt o romantică incurabilă, am ales Zeița Aurului, haha, pentru ca mi s-a părut tare frumoasă culoarea și sincer.. chiar este! Are niște reflexii incredibil de frumoase, pare duocrom, un fel de rose gold care pe mine mă înnebunește, e superb superb superb! La soare chiar se vede frumos și tenul are un glow elegant.            collageh

234

Îl găsiți în mai multe locuri, deci vă las linkuri mai jos!

 

Plusuri

  • pigmentat, se aplică ușor pe ten
  • se poate folosi în mai multe scopuri, chiar și ca fard, rezistă foarte bine, nu se strânge
  • oferă tenului un glow elegant, subtil, dar care poate fi intensificat fie cu un iluminator cremă, fie cu pensula umezită în prealabil
  • nu evidențiază porii excesiv
  • se aplică ușor cu pensula, este buildable
  • are asprect atrăgător, poate fi oferit cadou
  • e duocrom, are reflexii incredibil de frumoase
  • are particule fine de sclipici

Minusuri

  • e puțin prăfos
  • dacă sunteți înnebunite după iluminatoare foarte foarte pigmentate, s-ar putea să nuvă placă; este pigmentat, dar pe ten trebuie să insistați cam de 2 ori ca să fie mai evident
  • nu prea îi pot justifica prețul, e foarte frumos, rezistent, practic, dar range-ul de 33-46RON pentru el mi se pare cam exagerat, aș zice că nu trebuie să valoreze mai mult de 30RON

Per total e un iluminator frumos, pentru mine chiar a fost un must-have și probabil aș mai încerca și celelalte variante, chiar dacă nu e foarte foarte ieftin, e practic, îmi place mult că îl pot folosi și ca fard sau lip topper pentru un ruj metalic, e un iluminator bun, care se vede superb pe ten, deci vi-l recomand. Aș zice că se merită să vă luați paleta Golden Sugar 2, pentru că are o varietate mai mare de culori, iar prețul nu e cu mult mai mare.

În pozele de mai jos, l-am folosit ca și iluminator, pe post de fard, mi-am iluminat și arcada.

a1

collage1

Sunt curioasă și de părerea voastră, iar dacă l-ați testat sau încercat aștept să îmi spuneți și ce impresie v-a lăsat vouă, eu una mă declar mulșumită.

 

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

