Catrice Prime and fine eyeshadow base – review & swatches

Hello pretty people!

Vremea în Brașov pare să fie din ce în ce mai frumoasă și asta mă bucură enorm, pentru că îmi dă o stare de bine și chiar așteptam vremea asta minunată.

Vă ziceam săptămâna trecută că nu credeam în primere pentru ochi, cred că e unul din motivele pentru care nu am fost tentată să îmi cumpăr, însă am vrut să văd care este diferența și vă spun cu mâna pe inimă, chiar se cunoaște, în realitate cel mai tare, dar și în poze. V-am vorbit despre primerul de la Too Faced aici, iar astăzi aș vrea să vă povestesc despre o variantă mai ieftină, pentru uz personal, și anume Catrice Prime and Fine eyeshadow base. Îmi plac foarte mult produsele Catrice, pentru că sunt calitative și au prețuri decente pentru toate buzunarele.aq2

Vine într-un ambalaj micuț, un plastic opac, mat, arată ca un corector, chiar și culoarea duce cu gândul la un corector, însă pe ochi, neutralizează culoarea și acoperă bine venele mele. Are 5 ml, nuanța este 010 și termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschidere. Promite să intensifice culorile și să îmbunătățească durabilitatea fardurilor aplicate peste. Aici găsiți câteva informații legate de ingrediente, reviews și informații generale ale produsului, e site-ul oficial Catrice. Eu l-am cumpărat de pe aoro.ro și a costat 23RON.c1c2c3

Plusuri

  • ambalaj modern, calitativ
  • neutralizează frumos culoarea pleoapelor
  • fardurile rezistă bine pe pleoape, nu la fel de mult ca cel de la Too Faced, însă pentru uz personal și make-up zilnic, e excelent
  • intensifică culoarea fardurilor
  • rezistă cam 8-10 ore în “condi’ii normale”
  • se usucă rapid pe pleoape, e de culoarea pielii, se întinde ușor
  • nu irită ochii, nu are parfum sau alcool, deci dacă aveți ochii sensibili ca ai mei, nu veți avea probleme (cel puțin eu nu am avut)
  • raport bun calitate-preț (17-23RON)

Minusuri

  • dacă nu e setat după aplicare, devine lipicios , deci vă sfătuiesc să setați primerul
  • blendingul e puțin dificil (dacă nu e setat cu pudră/ fard)
  • nu rezistă eroic la temperaturi foarte mari sau transpirație excesivă, dar rezistă undeva la 8-10 ore

Per total, e un primer acceptabil, după cum vă ziceam, l-aș recomanda mai degrabă pentru uz zilnic, pentru că s-ar putea să nu reziste la un eveniment mai delicat, e mai slab ca Shadow Insurance, dar la prețul pe care îl are, chiar face o treabă tare bună. Dacă sunteți în căutare de un primer bun și foarte ieftin, chiar vi-l recomand cu drag, eu îl folosesc mai ales atunci când mă machiez mai light, pentru machiaj zilnic, sau ceva simplu. Își face treaba decent și chiar pot să spun că produsele Catrice devin din ce în ce mai bune și mai populare pe merit. Pe site-ul lor, acest primer are 4 steluțe din 5, ceea ce îl descrie chiar perfect. Îl găsiți și pe 1001cosmetice.ro la 17RON.

Vă las și câteva swatch-uri mai jos ca să vedeți puțin diferența.

collagec

Sunt curioasă dacă l-ați încercat și voi, așa că aștept cu mare nerăbdare comentariile voastre!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

