New makeup aquisition – Maybelline Instant Age Rewind

Hello gorgeous people!!

Weekend-ul prelungit a fost superb și benefic atât pentru noi cât și pentru copiii noștri, așa că sper din suflet că ați avut și voi la rândul vostru parte de zileminunate pline de soare și voie bună.

Pentru astăzi, m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre un produs la care am râvnit de foarte foarte multă vreme, dar cumva nu am apucat să îl cumpăr decât acum câteva zile și trebuie să aibă un articol în care să vi-l prezint momentan. E atât de mult hype cu acest produs, mai ceva ca produsele Catrice. Corectorul Maybelline Instant Age Rewind abia a ajuns în România, culmea, dar mă bucur enorm că avem și noi ocazia de a-l testa și încerca, pentru că este popular peste tot, pe Youtube, Instagram, bloguri și chiar sunt curioasă dacă va fi într-adevărpe măsura faimei, dar până acolo, vi-l prezint astăzi și promit să îl testez în săptămânile ce urmează, urmând să-i fac un review ca să vedeți și care e impresia mea despre el.mie

La noi în Brașov se găsește în Auchan, de unde mi l-amși cumpărat, costă aprox 40RON și din câte am observat, aveau 3 nuanțe, Nude, Brightner și Medium dacă am reținut corect, oricum erau doar 3 din păcate. Pe site-ul oficial am găsit 6 nuanțe, Fair, Light, Medium, Honey, Neutralizer și Brightener. Mil-am ales pe cel din urmă pentru că vreau să îl folosesc pentru iluminare, nu pentru corectare și sunt chiar curioasă de cum va arăta pe ten, l-am aplicat pe mână și e destul de gros ca și consistență, nu are miros, sau nu am detectat eu vreun miros, acoperă bine la prima vedere, deci aș anticipa o acoperire medie spre mare și sper să se vadă frumos și pe ten.

collage1

m1

La prima vedere, pot să vă spun că îmi place ambalajul, e foarte drăgușț și practic, aplicatorul e foarte foarte moale, lucru ce îmi place foarte mult, pentru că eu am pielea extrem de sensibilă și mă irit foarte ușor, ca să scot produs din recipient, a trebuit să îl rotesc de vreo 20 de ori, lucru ce m-a speriat puțin, dar o dată ce a ieșit produsul prima oară, e mult mai ușor apoi să îl folosești.

collage2

Mai sus aveți și un mic swatch cu nuanța aleasă de mine și sper să apuc să-mi iau și varianta Fair/Light, nu m-am decis încă, dar chiar arată bine din câte am putut observa la prima impresie.

Pe blacknight.ro puteți să îl găsiți de asemenea, la 29RON, unde sunt available mai multe nuanțe în caz de nu le găsiți prin magazine. Tot aici, am găsit și o mică descriere a acestui produs:

”Special conceput pentru pielea ochilor afectată de riduri fine și de cearcăne, Maybelline Anti- Age Rewind are la bază o formulă care șterge micile linii de expresie și imperfecțiunile. Este bogat în extrase de goji, cu efect de revitalizare și acțiune antioxidantă și Haloxyl, care reduce pungile și cearcănele întunecate de sub ochi, promițând tratarea problemelor pielii afectate.”

Deci, conform teoriei, n-ar trebui să oxideze și va face cearcănele să dispară împreună cu liniile fine. Eu nu am mereu cearcăne pronunțate, însă sunt unele zile în care nu apuc să mă odihnesc suficient, și-atunci sper că va face minuni, măcar liniile fine să dispară, zic.

Per total, pare un produs chiar promițător, iar noi va trebui să așteptăm până la proba contrarie să vedem dacă își merită sau nu faima. Sunt curioasă dacă și voi l-ați testat sau dacă îl folosiți și care este părerea voastră despre acest produs, eu una abia aștept să îl testez!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

 

Anca.

5 thoughts on “New makeup aquisition – Maybelline Instant Age Rewind

  1. L-am avut si eu si mi-a placut chiar mult, am tras de el o gramada stiind ca nu-l voi mai putea procura curand. Acum ma bucur ca a aparut si la noi, dar am alte corectoare pe care vreau sa le incerc pana il recumpar.

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Maybelline Instant Age Rewind – review | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

