May’s most loved and used products – top 10

Bună tuturor!

Iată că a trecut și luna mai și a început în sfârșit luna iunie și parcă se apropie și vara, sau cel puțin așa sper, așa că a venit momentul să vă arăt ce produse am îndrăgit în luna mai și ce am folosit cel mai des. Înainte de asta, aș vrea să vă urez tuturor “La mulți ani!” pentru 1 iunie, pentru că eu cred că în suflet vom rămâne mereu copii și mereu ne vom bucura la fel de mult ca atunci când am fost mici. Am avut parte de câteva zile foarte frumoase, pline de surprize minunate, ieri am petrecut timp cu familia și copiii noștri și ne-am bucurat tare mult de vremea frumoasă.

Ca să trecem la subiectul articolului de astăzi, aș vrea să menționez că nu voi avea în fiecare lună produse noi favorite, pentru că sunt o persoană fixistă și de obicei îmi schimb foarte greu rutina preferată, dar sper eu că o să mai fie și produse noi și interesante despre care să vă vorbesc. Sunt atât de multe chestii pe care mi le doresc, iui, ca orice pasionată de make-up de altfel, dar fără să o mai lungim inutil, astăzi o să vedeți și câteva produse de îngrijire/skin care, dar și produse de make-up.

fav2

  • Nivea eye make-up remover – e un demachiant bifazic pentru ochi și buze, iar deși am în general o relație de love-hate cu produsele Nivea, de data asta trebuie să recunosc că sunt foarte mulțumită de cum își face treaba, curăță foarte bine machiajul ochilor și al bucelor, fie că este waterproof sau nu, îmi place foarte mult și mă bucur enorm că am decis să-l cumpăr, am scris și aici despre toate cele 3 produse de mai sus.
  • Bioten Uleiuri prețioase- cremă hidratantă 24h – nici nu am suficiente cuvinte de laudă pentru crema aceasta și cât de minunat se poartă cu tenul meu, o folosesc deja de câteva luni bune și sunt extrem de mulțumită de absolut tot ce face, are un preț rezonabil, cam 16RON (DM) și ține tenul hidratat chiar și peste noapte, deci merită absolut toate laudele!
  • Elmiplant gel-cremă de curățare pentru ten uscat și sensibil – m-a uimit foarte tare produsul acesta, mai ales că eu nu prea folosesc geluri de curățare a tenului, ci doar apă micelară sau cremă exfoliantă, așa că a fost prima oară când am folosit și mi-a plăcut că îmi curăță tenul foarte bine, chiar dacă nu mă demachiez înainte de a-l folosi și chiar curăță absolut tot foarte bine, nu e și pentru ochi, dar îmi lasă pielea atât de curată și catifelată, încât chiar nu mă deranjează că trebuie să îmi demachiez ochii înainte. E foarte gentle cu fața, nu irită, curăță totul cu ușurință și e practic.

faviun

  • Too Faced Shadow Insurance – trebuie să recunosc, mi-am schimbat opinia despre primere de ochi, aveam impresia că nu fac mare lucru și mereu foloseam corector, ei bine, intensitatea culorilor e mult mai frumoasă și mai intensă, blending-ul mi se pare mult mai simplu și mai smooth și deși nu e ieftin deloc primer-ul acesta, merită merită merită, aveți review& swatches aici.si
  • Catrice Liquid Camouflage – încă de când l-am descoperit prima oară, l-am folosit efectiv zilnic, e extraordinar, acoperă bine cearcănele, are acoperire mare, nu se strânge în liniile mele fine, rezistă eroic ochilor mei care lăcrimează absolut non stop și are un preț imbatabil, e un produs fără de care nu mai pot trăi și îl voi recumpăra de fiecare dată când voi avea ocazia.aq2
  • Iluminator Colourpop nuanța Flexitarian –  aveți articol detaliat și review aici, e un iluminator pe care l-am folosit excesiv în luna mai și sigur va fi to go pentru vara aceasta, îmi place muuult muult!flexitarian
  • L’oreal Nutrigold –  e un ulei ce conține ingrediente naturale și benefice pentru ten, îl folosesc la fiecare machiaj, pun o picătură ori în fond de ten, sau pe beauty blender și tot machiajul arată mult mult mai frumos, față de cum ar arăta fără uleiul acesta, e un produs indispensabil!
  • Makeup Revolution Illuminating Fixing Spray – i-am făcut și un review în articolul acesta, îmi place mult că îmi oferă un ten dewy și luminos, fresh și perfect pentru vară, e un produs bun pe care l-am folosit excesiv în ultima perioadă, mie îmi place mult de tot și trebuia să fie în favorite clar!aq4
  • RCMA No Color Powder –  are propriul articol aici și nu pot să zic decât E PERFECTĂ! va fi clar printre favorite și de aici înainte absolut categoric!collagerc
  • L’oreal Accord Parfait foundation – am scris chiar recent un articol despre acest fond de ten aici. La fel, a fost o surpiză tare plăcută, pentru că mă așteptam să nu îmi placă și să nu mi se potrivească, dar m-am bucurat mult de tot atunci când am descoperit că se așează minunat pe tenul meu și chiar dacă am auzit destul de multe păreri împărțite despre el, mă bucur că mie mi se potrivește, cu siguranță va fi și acest produs prezent în rutina mea de make-up.k3

Cam acestea au fost favoritele lunii mai, au fost multe produse pe carele-am folosit, așa că a fost destul de dificil să fac un top, dar iată cam asta a ieșit. Sunt foarte foarte curioasă și de produsele pe care și voi le-ați iubit în luna mai, așa că aștept cu mare drag comentariile voastre. Am avut și o piesă pe care am ascultat-o absolut obsesiv și o să vă las link-ul mai jos, poate vă molipsesc și pe voi, pentru că mie îmi dă o stare de bine.

 

 

Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “May’s most loved and used products – top 10

  1. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

