Machiajul zilei – colorful unicorn inspired

Hello my beautiful ones!

Am revenit și astăzi cu un machiaj colorat, chiar dacă starea mea de spirit nu e la fel de colorată și asta pentru că nu mi-a trecut răceala vieții, iar în curând voi deveni Rudolf de la cât de des îmi suflu nasul, dar am zis că trebuie să fiu optimistă și să încerc să mă machiez și astăzi, mai ales că am tot slack-uit la partea asta. Am văzut un clip mega drăguț cu un fel de “unicorn inspired makeup”, urmărind un clip pe youtube a lui Viva Glam Kay care și ea la rândul ei s-a inspirat, etc etc, vă las clipul aici. Absolut evident mie nu mi-a ieșit la fel ca în clip și asta pentru că l-am abordat puțintel diferit, dar sper să vă placă, pentru că în realitate e tare de impact, ar merge perfect pentru un festival, sau un look de seară, zic eu, chir și pentru ședințe foto, de ce nu.

O să vă las câteva poze care din păcate nu arată grozav pentru că nu am avut deloc răbdare și sunt la fel de boring ca întotdeauna, plus că par vânătă în colțul intern din păcate, se poate să fi greșit acolo, am observat abia când am descărcat pozele, dar găsiți și un mic clip pe Facebook în care se disting lucrurile puțin altfel. La fel ca întotdeauna, o să listez și produsele folosite.

121

 

aq1

 

aq2

collage4

aq5

 

aq4

 

 

 

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal accord parfait (1.5N), L’oreal Infallible (125 natural rose), Alverde pigment (hell)

Corector: Catrice Camouflage (porcelain) 

Pudră: RCMA no color powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: Colourpop Flexitarian & MUR Ultra Sculpt&Contour (light/medium)

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, farduri Melkior – Love Letters, Peach, Lavender, Lilith, Sienna, Blue Lagoon, Fragile, Caprice, Nx Jumbo eye pencil (milk) pe linia apei, Maybelline Lash Sensational, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Ardell Brow Pomade (medium brown), Alverde augen-braugel (01 blond)

Buze: Kat Von D Mother, fard Melkior Caprice

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

port lentile Hazel de pe lensa.ro

pensule Aliexpress, Elf, Fraulein, burețel cassiopea.ro.

poze: Canon 400daqq2

u2u1

Cam asta a fost pentru astăzi, ca de obicei, sper să vă fi plăcut articolul și look-ul de astăzi. Aștept cu drag și părerile voastre!

Săptămână minunată în continuare!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

