L’oreal Accord Parfait – review & swatches

Hello beautiful people!

Știu că probabil v-ați săturat oarecum de genul acesta de articole, însă după cum știți, mie îmi place mult să testez tot felul de chestii legate de make-up sau skincare sau orice legat de domeniul acesta,  așa că sper să nu vă plictisesc prea tare cu articole de genul, însă poate vă e folositor atunci când vreți să aflați câteva păreri generale ale produselor și experiența altora cu ele. Ca de obicei, aș vrea să vă reamintesc că aceasta e o părere pur personală, ceea ce mi se potrivește sau îmi place mie, s-ar putea să fie chiar opus pentru cazul vostru.

Nu vreau să o lungesc foarte tare așa cum fac de obicei (știu), însă astăzi aș vrea să vă vorbesc puțin despre fondul de ten L’oreal Accord Parfait, eu l-am găsit în formula nouă, deci nu știu să vă zic sincer dacă e mai bună sau nu ca precedenta, dar am să vă împărtășesc experiența mea cu acest fond de ten. L-am testat ceva vreme, pentru că am vrut să văd cum rezistă, cum se comportă pe ten și cu alte produse, am vrut să îl testez pe vreme urâtă și pe căldură, așa că aș fi putut să îl scriu acum ceva vreme, însă am preferat să aștept să îmi fac o idee corectă despre ce poate și ce nu poate.

Vă reamintesc, eu am un ten predominant uscat, acum că e mai cald, zona nasului și fruntea îmi transpiră mai mult, dar în rest nu am probleme cu excesul de sebum, deci fondul de ten de astăzi se potrivește persoanelor cu tenul uscat sau cel mult normal sau normal/uscat, însă nu îl recomand absolut deloc pentru un ten gras sau mixt/gras.

Acest produs l-am achiziționat luna aceasta în mai, din Kendra Brașov, v-am scris despre mini-haul-ul din Kendra aici. Vă povesteam și atunci că prețul la care eu l-am găsit a fost unul piperat totuși (63RON) și asta pentru că îl găsiți muult mai ieftin online între 50-60 RON ce-i drept, dar fiecare bănuț contează, nu-i așa? (accesează articolul pentru toate link-urile de unde se poate cumpăra)

k3

Ca și ambalaj, e aproape identic cu cel Infallible, doar câteva detalii de design sunt diferite, însă aplicatorul e la fel, pompița similară, sticluța la fel, etc), conține 30ml produs și expiră în 12 luni de la deschidere. 

O să vă las mai jos descrierea oficială de pe site-ul lor lorealparis.ro

BENEFICII

O nouă formulă, un echilibru complet.
Textură perfectă, catifelare perfectă, acord perfect cu tenul tău.
Datorită noii formule, se aplică mai uniform ca oricând, pentru o senzație incredibilă de ten proaspăt și perfect natural.
Noua colecție reunește 10 nuanțe în acord cu fiecare ton și sub-ton al pielii.

 

INOVAȚIE ȘI INGREDIENTE

Fondul de ten nr. 1 în lume* își perfecționează formula și reunește 3 ingrediente speciale, pentru un ten perfect:
– Pigmenți noi pentru un ten radiant;
– Uleiuri pentru o aplicare perfect uniformă;
– Glicerină, vitamina E și vitamina B5 pentru o senzație de confort.
* Sursa: Studiu Nielsen, vânzări în unități și în valoare în perioada Martie 2014 – Februarie 2015

Plusuri

  • formulă ușoară pentru ten, nu încarcă tenul
  • textură lichidă
  • se blend-uiește foarte ușor cu orice instrument, burețel, pensulă, degete
  • are acoperire medie, dar e buildable spre o acoperire mare
  • nu are aspect făinos,
  • are un finish dewy, luminos
  • rezistă pe ten (al meu personal) cam 20 ore fără retuș dacă este fixat cu pudră și peste 20h cu pudră+ spray de fixare
  • dacă este fixat cu pudră, nu se transferă atât de rău, fixat cu spray, nu se mișcă de pe ten absolut deloc
  • nu oxidează (deși nu scrie nicăieri că ar conține antioxidanți, nu am avut probleme cu schimbarea de culoare a fondului de ten în niciuna din zile, călduroase sau ploioase)
  • nu usucă pielea, o menține hidratată și luminoasă
  • nu are nicio reacție negativă cu alte produse aplicate ulterior pe ten
  • se găsește în 10 nuanțe (eu am 1,5 Linen care cred că e cea mai deschisă și aș avea nevoie de o nuanță cu un ton mai deschisă)
  • raport bun calitate-preț

Minusuri

  • aș fi preferat o gamă mai largă de nuanțe, dacă aveți un ten mai palid ca al meu, nu o să vă găsiți nuanța potrivită, eu îl deschid cu pigment de la Alverde
  • nefixat cu pudră nu rezistă mai mult de 8 ore

Ca și concluzie, a devenit încet încet preferatul meu, mai ales că nu oxidează, ceea ce pentru mine e un maaaare plus, se așează superb pe ten, nu-mi scoate în evidență zonele uscate sau deshidratate ale feței, are un preț măricel, dar din punctul meu de vedere, merită toți banii. Dacă sunteți în căutare de un fond de ten pentru uz zilnic, care să vă mențină tenul fresh și luminos, chiar e excelent, cu siguranță îl voi recumpăra!

O să vă las câteva swatch-uri și poze în care am aplicat acest produs și sper să vă fie de folos acest articol.

sqq

collagefff

 

m418767077_1607372855962400_1994872339_o18556534_1602644476435238_6492875145222847439_oa3

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “L’oreal Accord Parfait – review & swatches

  1. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

