Machiajul zilei – summer inspired – colorful look

Hello pretty people!

Se pare că a început o săptămână nouă, iar mie de obicei nu îmi place lunea, însă fiindcă în sfârșit e frumos afară, m-am bucurat astăzi. Totodată cred cu tărie că sunt cel mai ghinionist om în ultima perioadă și asta pentru că în weekend m-am simțit groaznic de rău, una dintre cauze s-ar putea să fie a treia răceală pe luna asta… da, ați auzit bine, iar o iau de la capăt și tot ce pot să sper e că băiețeii mei vor fi sănătoși, altfel săptămâna asta va fi din nou teribilă (doar începe o lună nouă, așa-i? hahahah)

Anyways, pentru că a trebuit să ascund nasul meu roșu și ochii bulbucați de strănutat și lăcrimat, am zis să mai scriu și eu un articol în care să vă mai arăt câte un machiaj, nu e cine știe ce, însă e vesel și summerish, așa că mi s-a părut potrivit să vi-l arăt totuși. Am reușit să fac numai câteva poze, însă sper să mă organizez mult mai bine cu timpul în zilele ce urmează.

collage3

collage4

m4m3

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal accord parfait (1.5N) 

Corector: Catrice Camouflage (porcelain) 

Pudră: RCMA no color powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: Colourpop Flexitarian & MUR Ultra Sculpt&Contour (light/medium)

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, farduri Melkior – Love Letters, Vintage Rose, Peach, Ethereal, Maroon, în colțul intern MUR Goddess of Love, creion albastru Ada și Melkior nuanța Mint pe pleoapa inferioară mascara L’oreal Miss Manga Mega Volume, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Ardell Brow Pomade (medium brown), Alverde augen-braugel (01 blond)

Buze: Kat Von D Bow & Arrow și Boys’n berries Sun Girl

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

pensule Aliexpress, Elf, Fraulein, burețel cassiopea.ro.

poze: Canon 400d

m2

 

m1

 

collage2

 

collage1

Cam asta a fost pentru astăzi în materie de check out my look, iar ca de obicei, aștept comentariile voastre și orice sfat/sugestie sau părere în legătură cu tot ce fac. Have a great day, pretty ones!

 

Kisses,

 

Anca

Leave a Reply

