Too Faced Shadow Insurance – review& swatches

Hello pretty people!

Am avut vreo 2 zile de migrene absolut îngrozitoare, iar vremea asta din Brașov mă face să lenevesc și să fiu la fel de copil ca Victor, fără niciun chef, însă am deja câteva poze făcute de zilele trecute, așa că m-am gândit să vă scriu și astăzi un articol, de data asta despre primer-ul de ochi de la Too Faced, formula veche, clasică, pentru că am văzut foarte multe fete ce se plâng de formula nouă. Anyway, chiar citisem o grămadă de recenzii pe net despre tot felul de primere de ochi, mi l-am luat pe cel de la Catrice care e decent, dar nu e wow, așa că eram nehotărâtă în privința alegerii unui alt primer, dar aveam în cap Urban Decay sau Too Faced și m-am decis să îl încerc pe cel din urmă, pentru că am tot văzut pe youtube că îl folosesc fetele,asa că why not? Oricum țin să precizez că eu foloseam corector fixat cu pudră ca și primer de ochi și mi-a rezistat mereu machiajul fără probleme, dar meh mai trebuie să și evoluăm zic eu.

si

collagesi

Eu am un tester, dar vă asigur că este the real deal, am mai testat acum ceva timp acest primer, dar nu m-a lăsat inima să dau atâția bani pe el, by the way, îl găsiți la Sephora cu 88RON, eu l-am cumpărat tot de la Cristina Lesanu, aici,  care are doar produse originale și aduce pe comandă tot felul de minunății, asta ca și paranteză.

Plusuri

  • Conține 11g  de produs și e nevoie doar de o bobiță mică de produs pentru ochi, din punctul acesta de vedere e rentabil, pentru că nu se consumă repede.
  • Eu îl întind ori cu degetele ori cu o pensulă flat, aștept 2 minute să se usuce iar apoi fixez cu pudră translucidă ca să nu se strângă, asta e mai mult o preferință personală, așa fac cu absolut orice produs cremă/lichid fără excepție.
  • se întinde ușor, se blend-uiește ușor, culoarea e potrivită pentru absolut orice tip de pleoapă, pentru preferințele mele e absolut perfectă
  • fixat cu pudră, produsele aderă mult mai ușor pe pleoapă, nu mi-a făcut probleme la blending, intensifică culorile fără doar și poate
  • raport calitate- preț ok
  • intensitatea fardurilor rămâne la fel o zi întreagă, nu crapă, nu se strânge
  • nu are miros neplăcut sau vreun parfum puternic (eu am ochii sensibili și pentru mine e o mare problemă)

Minusuri

  • e foarte lipicios pentru gusturile mele dacă nu îl fixez cu pudră, se usucă relativ rapid, dar parcă nu face o treabă excelentă se unul singur
  • are un preț măricel pentru cât știe să facă, e un produs foarte bun, dar cred că și primerul de la Milani face la fel și până și cel de la Catrice intensifică culorile asemănător, chiar dacă nu e la fel de bun

Ca și concluzie, e un produs foarte bun, mai ales pentru ocazii în care machiajul trebuie să fie intens și de durată, momentan nu știu dacă l-aș recumpăra neapărat, dar nu regret că am apucat să îl încerc și oricum îl voi folosi în continuare, pentru că îmi place mult cum intensifică mai ales nuanțele metalice de fard, mai jos am swatch-uit Brown Sugar de la Melkior și se poate vedea clar diferența, primul rând este cu primer, al doilea fără. Cu siguranță face ce promite cel puțin din punctul meu de vedere.

 

collagess

saatt

 

P.S: toate review-urile pe care le fac sunt aplicate experiențelor personale, părerea e una subiectivă și personală, iar ceea ce mie îmi place sau mi se potrivește, s-ar putea să fie total opus cerințelor sau experiențelor voastre. Înainte de toate, voi trebuie să găsiți produsele care se potrivesc dorințelor și așteptărilor voastre.

 

Sper că v-a fost de folos și acest articol, iar dacă aveți recomandări de primere bune de ochi, aștept cu mare drag sugestiile voastre, as usual.

 

 

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

 

3 thoughts on “Too Faced Shadow Insurance – review& swatches

  1. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Catrice Prime and fine eyeshadow base – review & swatches | Anca's Make-up Journey

  3. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

