Makeup Revolution Pro Fix -Illuminating Fixing Spray – review

Hello pretty people!

Știu, probabil vă așteptați la un look nou de machiaj, dar din nefericire nu m-a lăsat durerea de cap și nu mă pot concentra la absolut nimic și nici nu am răbdare să mă machiez, am intrat într-o bulă de “leave me alone”, dar pentru că vreau să recuperez la articole, am zis să vă povestesc astăzi și despre spray-ul de fixare de la Makeup Revolution. Știți deja din articole mai vechi faptul că sunt o mare fană a produselor Makeup Revolution și asta pentru că au niște produse foarte foarte mișto la prețuri foarte rezonabile, iar în 90% din cazuri, am fost mulțumită de ele. Poate nu sunt produse profesionale, dar își fac treaba al naibii de bine. Revenind la subiectul articolului de astăzi, am tot căutat un spray de fixare pentru tenul meu uscat și dificil și chiar dacă îmi place mult cel de la Rimmel London(articol aici) care este foarte fresh, nu fixează neapărat machiajul. Voiam ceva care să ofere aspect dewy și care să ofere machiajului rezistență mai ales în zilele călduroase.  Vi l-am prezentat prima oară aici și vă spuneam că l-am cumpărat de pe aoro.ro și a costat 43RON, prețul e oarecum similar cu al spray-ului de la L’oreal, doar că am auzit mult prea multe păreri negative ca să îl cumpăr pe acela, așa că am rămas la cel de la MUR.

Vine într-un ambalaj foarte cute, negru cu auriu, sticla e făcută dintr-un material de calitate medie, dar nu mă deranjează nicicum, pentru că eu pun preț pe ce conține mai degrabă.

Plusuri

  • oferă aspect luminos, dewy
  • nu încarcă tenul, topește moderat pudra aplicată pe ten
  • finish-ul e unul natural și frumos, nu e lipicios absolut deloc
  • crește rezistența machiajului cu aproximativ 4 ore pe căldură și cam 6 pe vreme normală, deci în cazul meu chiar își face treaba la capitolul rezistență, dacă la cel de la Rimmel London nu am observat diferența, aici se observă
  • nu mi se mai transferă machiajul feței pe absolut nimic după ce se usucă, ceea ce e revoluționar pentru mine, pentru că de obicei se transfera o oarecare cantitate de machiaj al feței pe pernă sau telefon de exemplu, dar aici nu mai este cazul
  • raport bun calitate- preț
  • conține 100ml produs și e nevoie cam de 4-5 pufuri ca să fie setat totul cum trebuie (conform preferințelor personale)
  • foarte bun pentru uz personal
  • se demachiază foarte ușor

Minusuri

  • mirosul – nu îmi place absolut deloc, am impresia că miroase a dentist, dar e un miros care nu persistă (am eu o fobie cu tot ce ține de dentist)
  • trebuie să pulverizați de la o distanță de cel puțin 30cm, pentru că “aruncă” stropi măricei, eu îl agit înainte și pulverizez de 2 ori în aer și apoi pe față și nu îmi rămân pete deloc
  • dacă aplic prea mult produs în zona T, fața mea tinde să pară uleioasă, deși nu este, deci grijă cu aplicarea excesivă

 

aq4

Per total, mie îmi place mult finish-ul lui, nu știu dacă l-aș recumpăra 100%, pentru că încă îl testez, îl combin cu diverse produse și deși face o treabă bună, clar nu e pentru toată lumea. E și în varianta pentru ten gras, dar n-aș ști să vă spun cum este, pentru că nu l-am folosit vreodată. E un produs bun pentru uz personal, uz zilnic, își face treaba chiar foarte bine și nu e foarte scump, dar clar aș investi mai degrabă în Fix+ de la MAC sau Skindinavia sau poate Urban Decay All Nighter, sunt nehotărâtă, însă pentru statutul de acum (haha) acest produs mă mulțumește și îl folosesc mai ales atunci când îmi doresc puțină strălucire tenului meu plictisitor. L-am folosit la ultimul look și o să vă mai las câte o poză să vedeți ce și cum.

As usual, aștept și recomandările voastre de spray fixator pentru tenul meu uscat, pentru că sincer e un capitol la care nu mă pricep aproape deloc, mai ales că am început să folosesc produse de acest tip de vreo 2 luni, cam așa.

collage3

*phone pics – cele de mai jos cu machiaje simple, de zi, mai purtabile

18556534_1602644476435238_6492875145222847439_o

18767077_1607372855962400_1994872339_o

Sper că v-a plăcut și că v-a fost folositor și acest articol, iar ca de obicei, dacă aveți idei, sfaturi, sugestii sau orice fel de comentarii, le aștept cu drag! Vă urez un sfârșit de săptămână cât mai plăcut și mai liniștit, dar mai ales cu mult soare!!! Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Makeup Revolution Pro Fix -Illuminating Fixing Spray – review

  1. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

