RCMA no color powder – review

Hello beautiful people!

Pentru că am avut o migrenă groaznică astăzi și pentru că vremea e foarte foarte urâtă în Brașov, am ales să nu mă mai machiez astăzi și să vă scriu un alt articol sper eu util, de data aceasta despre pudra de la RCMA.rcma Dacă vă aduceți bine aminte, acum câteva luni, cam înainte de ziua mea, vă ziceam că am câteva produse în wishlist pe care sper să reușesc să pun mâna în timp, iar această pudră a fost un must-have încă de acum ceva luni când toată lumea din lumea beauty o lăuda. V-am mai spus eu, dar de obicei sunt sceptică atunci când vine vorba despre beauty gurus, pentru că nu mai știi cine este sincer și cine nu, așa că e tricky. Despre pudra aceasta însă, am văzut peste tot pe internet numai recenzii bune, așa că nu a fost greu să mă decid că vreau să fie a mea. Astăzi vreau să vă vorbesc puțin și despre impresia pe care mi-a lăsat-o mie și tenului meu dificil și sper să vă placă și acest articol.

collagerc

Pe site-ul lor, rcmamakeup.net, site-ul lor oficial, au 4 tipuri diferite de pudră – translucent powder, “destiny’s hope and sparkles” warm gold powder,  pure pearl over powder și no-color powder, cea pe care o am eu (poza e chiar de pe site-ul lor)1

Descrierea oficială a produsului este aceasta:

RCMA Loose Powders are a staple in the industry and should be a part of every pro makeup artist’s kit. RCMA Powder will keep your foundations set and dry without “caking.” Our No-Color Powder can be used for all powdering purposes. Since it has no filler or pigment it will not alter the color of foundation bases.
Practic, ei ne spun că această pudră trebuie să o aibă orice profesionist în trusa sa și că ea va fixa fondul de ten și va face ca fața să arate bine, nu încărcată de pudră. Pentru că varianta aceasta e fără culoare sau pigment, nu alterează nuanța fondului de ten.
Plusuri
  •  setează machiajul foarte bine
  • nu încarcă tenul
  • e compus doar din silică și talc, deci nu afectează tenul sensibil (cel puțin pe al meu)
  • nu schimbă culoarea fondului de ten sau al oricărui alt produs cremă fixat cu această pudră
  • nu crapă pe fața mea uscată, nu matifiază excesiv, crește rezistența machiajului pe parcursul zilei (în cazul meu cel puțin)
  • se aplică ușor cu pensula sau burețelul de machiaj
  • cantitatea e una excelentă și economă, conține aproape 85gr de produs (față de pudra mea de la Rimmel London care costa 30-40RON și are de aproape 10 ori mai puțin produs, 10gr)
  • raport calitate-preț foarte bun (12$ pe rcmamakeup.net, 14.30 euro pe beautybay.com)
  • nu are flashback
Minusuri
  • nu îmi place mirosul (nu e puternic, dar am eu o problemă cu mirosul de silică)

Per total e clar o pudră care nu a fost lăudată degeaba, ei spun că este pentru toate tipurile de ten și chiar pare a se potrivi cu ușurință pe orice tip de ten, oricât de încăpățânat ar fi. E o pudră foarte ok ca și preț, face treabă foarte bună, poți face baking, poți seta anticearcănul, etc, clar este un produs care merită toată atenția. Dacă aveți și voi experiențe plăcute sau chiar neplăcute cu această pudră, aștept cu mare nerăbdare comentariile voastre. Ieri am folosit pudra în pozele pe carele-am făcut și mie personal îmi place rezultatul.

P.S: Eu mi-am achiziționat pudra prin Cristina Lesanu, care este o super serioasă,check her out!a1

 

 

Kisses,

 

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

6 thoughts on “RCMA no color powder – review

  1. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

