Bureței de machiaj & bureței de silicon (cassiopea.ro givieaway prize)

Hello beautiful people!

M-am tot gândit la ce o să vă povestesc astăzi, iar pentru că am foarte multe idei de articole și timp relativ puțin, am zis să vă povestesc câte ceva despre bureței, iar astăzi o să vă împărtășesc câteva gânduri despre bureței normali tip beauty blender și bureței de silicon tip Silisponge, pe care i-am câștigat la un giveaway organizat de cassiopea.ro pe Instagram. În general nu sunt o persoană norocoasă la astfel de concursuri, dar mi-am dorit foarte mult să testez acești bureței și m-am bucurat foarte foarte tare când am câștigat, mai ales că burețelul meu de la Makeover Paris (Coressi Brașov) este pe ducă și e unul dintre cei mai faini și moi bureței pe care i-am încercat.

Pachețelul de la cassiopea.ro l-am primit de sâptămâna trecută, dar am vrut să testez mai întâi produsele și abia apoi să vă spunși care este părerea mea. buretei1

collage

În primul rând, trebuie să recunosc, auzisem doar foarte puține lucruri despre site-ul lor, mai mult de pe youtube și blog-uri de beauty, însă găsiți pe cassiopea.ro produse de make-up de la BeautyUK și MeMeMe Cosmetics, branduri din UK affordable și similare cu Makeup Revolution.

Anyways, ca să trecem la subiect, am câștigat un burețel beauty blender latex free, o oglindă mică de buzunar și un burețel din silicon.

Burețelul tip beauty blender îl găsiți aici la 20RON, este din latex, hipoalergenic, extrem de moale, versatil, ce să mai, am rămas foaarte plăcut impresionată de calitatea lui, e foarte foarte asemănător cu cel de la Real Techniques și e mai ieftin și mai moale din punctul meu de vedere. Blend-uiește foarte bine atât produsele cremoase, tip fond de ten, corector, dar aplică foarte frumos și pudra, chiar a devenit preferatul meu în momentul acesta, merită din plin să îl încercați. Am uitat să specific, dar se curăță genial de ușor, pozele de mai jos sunt făcute astăzi, după ce am folosit burețelul de 5 ori deja, așadar cam 6 spălări a avut și e încă mega curat.

collageb

collage22

Burețelul tip silisponge îl găsiți aici și costă 15RON (dacă comandați de pe site de cel puțin 75RON până pe 01/06/17 îl primiți gratis) și e o surpriză pentru mine. În general sunt sceptică atunci când apare o chestie de genul pe net și e foarte ciudat, pentru că toți youtuber-ii îl promoveaz/testează și e puțin confuz să înțelegi dacă e bun sau nu. Ce m-a uimit e că ai nevoie de foarte puțin produs, cam jumătate față de beauty blender, acoperă foarte bine, uniform, efectul e plăcut, nu pot să aplic pudră sau să ajung foarte bine în zonele mai dificile, dar e foarte interesant, pentru ședințe foto, machiaj full glam, etc. Chiar am rămas plăcut surprinsă și mă bucur mult. E flexibil, nu absoarbe produs, nu lasă urme, însă cere puțin mai multă muncă la blending pentru un rezultat pe măsură. Cu burețelul normal am putut să acopăr doar partea cu tatuajul, iar cu silisponge, cam triplul suprafeței, ceea ce e un plus la partea de economie produs. Cu siguranță e util, dar nu știu dacă aș avea răbdare să îl folosesc mereu. Se curăță de asemenea muult mai ușor, iar durata de viață e clar mai mare ca a unui beauty blender obișnuit.

collagess

collagesss

Per total sunt foarte foarte mulțumită de produsele câștigate la giveaway  și mă bucur că le pot folosi cu drag și spor.

P.S: burețelul tip beauty blender se umezește mereu înainte de folosire, apoi se elimină excesul de apă ori cu ajutorul unui șervețel sau al unui prosop. Se spală înainte de absolut fiecare folosire și este recomandată înlocuirea lui după maxim 6 luni de la prima folosire, din motive clare de igienă și pentru sănătatea tenului vostru.

P.S2: acesta nu este un articol sponsorizat în vreun fel, este doar o opinie pur personală.

 

Sper că v-a fost folositor acest articol, iar dacă aveți și voi idei, sugestii, comentarii, le aștept cu mare drag ca de obicei.

 

Stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Bureței de machiaj & bureței de silicon (cassiopea.ro givieaway prize)

  1. Pingback: Bureței de machiaj & bureței de silicon (cassiopea.ro givieaway prize) – Anca's Make-up Journey - Blog

Leave a Reply

