Machiajul zilei – golden halo eyes

Hello my pretty dears!

Așa cum v-am povestit sâmbătă, am avut o oarecare perioadă de pauză la partea asta de machiaj și recunosc, mi-a fost puțin dor să am timp și puțină inspirație ca să vă mai arăt câte ceva, așa că astăzi mi-am adunat puterile și am zis să pun osul la treabă. Ca de obicei, se putea mai bine și mereu se poate mai bine, dar după atâta perioadă de pauză, eu zic că e totuși acceptabil.

Pentru astăzi m-am gândit să fac un machiaj pe stilul halo eye makeup, ceva ce îmi place tare mult și pe care nu l-am mai experimentat de prea multă vreme. Anyways, fără a o mai lungi prea mult, o să vă arăt câteva poze și desigur, lista de produse folosite, o să vedeți cam multe chestii noi prin listă și o să vă fac review-uri la fiecare în parte zilele ce urmează.a2a1

a4a3

Produse folosite:

Primer: Rimmel London Fix&Protect makeup primer

Fond de ten: L’oreal accord parfait (1.5N) & L’oreal Infallible Stay fresh foundation 24h (125 natural rose)

Corector: Catrice Camouflage (porcelain) & Too Faced Born This Way (light)

Pudră: RCMA no color powder

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră, blush: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: Colourpop Flexitarian & MUR Goddess of Love

Ochi: primer  Too Faced Shadow insurance, farduri Paola P Africa&India Collection, sub sprânceană am pus iluminatorul Golddess of Love, pe linia apei NYX jumbo (milk), pe centrul pleoapei MUR Goddess of Love, mascara Lțoreal Miss Manga Mega Volume, tuș Essence Liquid Ink, gene no name

Sprâncene: Ardell Brow Pomade (medium brown), Alverde augen-braugel (01 blond)

Buze: Kat Von D Santa Sangre

Spray Fixare: Makeup Revolution Illuminating Spray

a5collage2collage1collage3

Cam astea au fost pozele, sper să vă placă la fel de mult cum îmi place și mie, iar ca de obicei, dacă aveți întrebări, sugestii, idei, le aștept cu mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

