Recent makeup aquisitions from aoro.ro

Hello pretty people!

Credeam că o să vă arăt un look nou astăzi, dar pur și simplu am avut 0 inspirație, așa că am zis că mai degrabă mai fac niște poze la ceva produse pe care nu vi le-am arătat din cauza absenței mele de pe blog. Astăzi vă arăt niște achiziții de pe aoro.ro care va deveni curând notino.ro și promite o grămadă de lucruri noi, plus multe surprize. Deși am auzit o groază de păreri diferite despre site-ul acesta, eu nu am avut niciodată probleme și nici nu mă sponsorizează în vreun fel, dar nu am avut parte decât de chestii pozitive, așa că eu sunt happy. Sunt prompți, mereu am găsit ce căutam, la prețuri foarte bune și accesibile și cu siguranță voi mai apela la ei de câte ori voi avea ocazia. Până acum, am fost mereu mulțumită, atât de produse, cât și de calitatea lor.aq1

  • Catrice Liquid Camouflage & Catrice Prime&Fine eye primer – cred că v-am plictisit deja cu produsele astea de la Catrice, dar mi se terminase corectorul și am vrut să încerc și primerul ca să văd dacă e așa de bun cum zice lumea. Corectorul îl găsiți aici, primerul aici.aq2
  • NYX Jumbo eye MILK – sunt absolut sigură că ați auzit de acest creion de la NYX, nu știu dacă mă credeți, însă nu l-am folosit niciodată până acum și chiar am rămas impresionată de pigmentația pe care o are, sunt foarte mulțumită de el. Îl găsiți aici și pe makeup-shop.roaq3
  • Ardell Pro Brow Pomade – am vrut să văd cum se comportă o pomadă pe sprâncene. așa că trebuie să mai diversific puțin ce folosesc pentru sprâncene, poate reușesc să învăț să mi le fac, nu?! Îl găsiți aicibro2
  • Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint – așa cum am specificat mai sus, aș vrea să diversific puțin produsele pe care le folosesc pentru sprâncene și acesta e un produs pe care îl vreau de foarte multă vreme și sper să se ridice la așteptările pe care le am. Îl găsiți aici.bro1
  • Lipici Duo Brush-on adhesive – am vrut neapărat varianta asta pentru că sper să scap de lăcrimatul ochilor atunci când aplic gene în general și sper să fie bun pentru că nu conține latex. Îl găsiți aici și pe makeup-shop.rouola
  • Makeup Revolution Pro Fix Illuminating fixing spray – sunt foaaarte curioasă cât de bine fixează machiajul și dacă chiar e un spray fixator care iluminează, nu matifiază, mie mi-a furat ochii și chiar am așteptări uriașe de la el, sigur vă voi spune ce face, stay tuned. Îl găsiți aici, pe aoro.ro.aq4
  • Makeup Revolution I love makeup Golden Godess – e un iluminator duocrom absolut superb pe care îl voiam de când am descoperit că produsele MUR sunt foarte calitative, abia aștept să văd cum se vede pe ten, arată uimitor în realitate și îl găsiți aici.highlightcollageh

Cam acestea au fost produsele pe care am vrut să vi le prezint astăzi,sper că v-a plăcut articolul și că v-a fost de folos, iar dacă aveți întrebări, sugestii sau sfaturi, le aștept cu mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Recent makeup aquisitions from aoro.ro

  1. Pingback: Makeup Revolution Pro Fix -Illuminating Fixing Spray – review | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

