Skincare goodies – mini shopping haul

Hello pretty everyone!

Am lipsit destul de mult timp de pe social media și nu prea am fost activă nicăieri, mai ales în ultimile două săptămâni și asta pentru că din nefericire atât eu cât și cei mici am fost “loviți” destul de serios de gripă și efectiv nu am avut energie pentru nimic altceva, mai ales că am tușit îngrozitor aproape o săptămână și încă nu mă simt 100% în formă, dar cu siguranță săptămâna aceasta o să încerc să-mi revin puțin și sper să reușesc să scriu cât mai multe articole pentru voi. V-am mai povestit de multe ori că familia e cea mai importantă pentru mine, așa că sper că nu mi-ați simțit lipsa prea mult, deși am mai răspuns întrebărilor pe Facebook, dar într-adevăr nu am mai postat absolut nimic și sper să reiau activitatea și să fie totul bine.

Pentru că am apucat totuși să mergem la cumpărături, deși nu era tocmai în plan să îmi cumpăr eu ceva, știți prea bine că e foarte greu să te abții, așa că mi-am luat câteva chestii utile de data asta, majoritatea pentru ten și îngrijirea lui, așa că am zis că ar fi o idee bună să vă arăt cam cu ce am ajuns acasă. Nu sunt foarte multe lucruri, dar sunt produse pe care eu le folosesc zilnic sau aproape zilnic pentru rutina de îngrijire a tenului meu, dacă vă amintiți bine, v-am mai povestit că am o obsesie cu îngrijirea tenului și deși nu am produse scumpe, am căutat cea mai bună variantă accesibilă pentru tenul meu și nevoile sale. Vă reamintesc, eu am tenul uscat, ușor deshidratat, dar pentru că l-am îngrijit destul de bine în ultima vreme, are zile când se comportă ca un ten normal, ceea ce mă bucură foarte tare.

sks1

  • Demachiant bifazic pentru ochi și buze de la Nivea – mi l-a recomandat foarte foarte multă lume și am vrut să văd de ce îl laudă lumea așa de mult, mai ales că eu am o relație de love-hate cu produsele Nivea, sunt multe care îmi plac și displac în același timp, am încercat de 2 ori demachiantul acesta de la Nivea și îmi place mult, nu lasă o peliculă atât de uleioasă ca cel de la Garnier, dar nu curăță la fel de bine machiajul ochilor. Îl folosesc pentru că e blând cu pielea și per total e un produs chiar bun. Se găsește mai pe peste tot, așa că sigur veți da de el. Pe asta mi l-a comandat Cristi așa că nu îmi amintesc cât a costat, dar în orice caz până în 15RON.s2
  • Loțiune micelară Elmiplant, demachiere 3in1 – nu am apucat să o încerc încă, dar toate produsele Elmiplant pe care le-am avut până în prezent nu m-au dezamăgit niciodată, din punctul meu de vedere sunt excelente, iar prețul lor nu e deloc unul foarte mare. Pe acesta l-am luat din Carrefour și nu cred că a depășit 20RON.s3
  • Apă micelară bifazică Garnier – nu cred că mai trebuie să vă repet, dar până în prezent e apa micelară preferată, cred că sunt la la a 5-a sticlă și cu siguranță va fi și de acum înainte una din cele mai bune încercate de mine, demachiază foarte bine și e perfectă pentru tenul meu uscat și sensibil, e minunată și costă cam 25RON, tot din Carrefour am achiziționat-o și pe aceasta.s5
  • Cremă hidratantă 24h cu uleiuri prețioase Bioten – această cremă este nelipsită din rutina mea zilnică de îngrijire a tenului, hidratează minunat și efectul chiar este de 24h, nu m-a dezamăgit niciodată de când am început să o folosesc și a făcut reale minuni cu tenul meu, pentru că nu mi se mai formează cojițe, nu mai crapă așa cum a făcut-o multă vreme și se contopește ideal cu orice tip de produs de make-up. Costă cam 15RON și sunt la a 4-a cremă deja.s4
  • Cremă hidratantă Nivea – rămăsesem fără crema mea uzuală de mai sus și mi s-a părut interesantă, așa că l-am rugat pe Cristi să mi-o comande și pe asta să văd cum e, dar sincer nu am apucat să o testez ca să vă pot spune o părere, însă mi-au plăcut mereu cremele de la Nivea fără doar și poate și sunt sigură că și aceasta va fi foarte bună, se poate folosi și pe corp sau mâini, dar e și pentru hidratarea feței. A costat foarte puțin, cam 6RON.s6
  • Elmiplant Gel-cremă  de Curățare – ca toate produsele mele de altfel și acesta e tot pentru ten uscat și sensibil și tot ce pot să vă zic e că e minunat! Curăță foarte bine fața de impurități, miroase foarte bine, lasă pielea hidratată și fină, dar nu este destinată ochilor, așa că trebuie să folosesc un al doilea produs pentru ochi, dar pe mine nu mă deranjează. L-am cumpărat tot din Carrefour și costă cam 15RON.s9
  • Măști de față de la 7th Heaven – le folosesc deja de foarte multă vreme și tot ce pot să zic e că tenul meu deja le îndrăgește foarte mult, sunt pentru toate tipurile de ten, variante sunt foarte multe, costă cam 8RON fiecare și pentru prețul lor sunt foarte bune pentru orice tip de ten. Le recumpăr de fiecare dată când am ocazia și mereu mă impresionează cât de mult mă relaxează măștile astea.s7sk1

Cam acestea au fost produsele pe care am vrut să vi le arăt astăzi și sper că v-au fost de folos informațiile și că vă ajută și pe voi să vă alegeți produsele ideale pentru tenul vostru. Ca de obicei, dacă aveți și voi recomandări, idei, sugestii sau sfaturi, le aștept cu mare mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Skincare goodies – mini shopping haul

  1. Pingback: Cât de importantă este îngrijirea tenului? | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

