Mini shopping HAUL – Kendra beauty stuff

Hello my dears!

Am descoperit ceva incredibil de interesant..cred?! aș fi putut să mor și nu aș fi știut ca Brașovul are Kendra…nu știu dacă sunt singura care până acum a trăit în peșteră și nu în realitate, dar cam asta se întâmplă când ești mai mult acasă decât oriunde altundeva. Nu știam la ce să mă aștept, dar mă gândeam că vor avea multe produse affordable, gen Catrice, Essence, Seventeen, etc, înțelegeți voi. Ei bine, ca de obicei, Brașovul e unul din cele mai lame orașe la capitolul de cosmetice, poate sunt singura care crede asta, dar zău, la noi nu se găsește mai nimic interesant, iar cum eu nu plec des de acasă în București sau Cluj sau mai știu eu unde sunt mall-uri faine, anyways, mi-am luat câte ceva și tot ce pot să zic e că NU MERITĂ să cumperi din magazin absolut deloc, m-am păcălit mai mult decât trebuie și deși m-am bucurat de “bunătăți”, am realizat că aș fi putut să mi le cumpăr mult mai ieftine online, pentru că în 99% din cazuri ies mult mai câștigată și plătesc mult mai puțin. E într-adevăr fain să te mai uiți și prin magazine, dar nu aș repeta experiența prea curând să fiu sinceră. Anyways, o să vă arăt ce mi-am cumpărat recent.k1

  • Rimmel London Fix&Protect makeup primer – nu sunt fană a primerelor, dar am tot văzut recenzii bune pentru acest primer și chiar eram curioasă cum se comportă pe tenul meu, tot ce pot să zic e că abia aștept să îl testez și sper să fie bun, nu a costat foarte mult, a fost 29RON. Îl găsiți și pe aoro.ro (24RON), 1001cosmetice.ro (15RON)k4
  • L’oreal Accord Parfait – fond de ten – în general produsele de la L’oreal sunt bune, iar pentru că îmi place mult cel Infallible, am zis să îl încerc și pe acesta, mai ales că mi-am găsit nuanța potrivită. Vă recomand să îl căutați online, ca să ieșiți cât mai rentabil. în Kendra este 63RON. Îl găsiți și pe 1001cosmetice.ro (54RON), emag.ro (61,19RON)k3
  • Rimmel London Match Perfection Silky Loose powder – am recumpărat-o pentru că e ideală pentru a fi folosită zilnic și chiar e foarte bună pentru tenul meu, fixează foarte bine, nu încarcă și e acceptabilă la preț. În Kendra o găsiți la 44RON. Se găsește online și pe 1001cosmetice.ro (27,5RON).k2
  • Rimel L’oreal Miss Manga Mega Volume – mi-a fost recomandată pe grupurile de makeup și abia aștept să văd cum îmi face genele, am și văzut destul de multe review-uri pozitive, deci am așteptări destul de mari de la această mascara. În Kendra o găsiți la 40RON, dar și pe aoro.ro (33RON), 1001cosmetice.ro (31RON) sau pe emag.ro (29,92RON).k5
  • Luciu de buze Ultra Gloss de la Seventeen – mi-a plăcut foarte mult culoarea, eu nu prea port gloss-uri, dar acesta chiar arată foarte fain în realitate, a fost 14,5RON și l-am văzut și pe depozituldecosmetice.ro (24RON)aaa

Cam astea au fost produsele pentru astăzi, spuneți-mi vă rog dacă știați de Kendra din Brașov și dacă v-a plăcut articolul de astăzi. Ca de obicei, aștept comentariile voastre cu nerăbdare și sper să ne auzim curând.

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Mini shopping HAUL – Kendra beauty stuff

  1. Pingback: L’oreal Accord Parfait – review & swatches | Anca's Make-up Journey

  2. Pingback: Rimmel London Fix&Protect primer – review&swatches | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

