Machiajul zilei – duocromatic smokey eye before/after

Hey pretty people!

După cum zice și titlul, astăzi am încercat să fac ceva diferit pentru mine, adică un smokey eye, sau fie o încercare. Sper să nu se vadă în poze cât de rău mă simt, dar am vrut neapărat să mă machiez puțin astăzi ca să schimb puțin starea de spirit. M-am chinuit ceva vreme la blending și parcă tot nu se cunoaște, dar e ceva diferit pentru mine și sper să vă placă și vouă. O să vă las și poze și mai apoi cum m-am pregătit pentru machiajul de astăzi și produsele folosite. O să fie o postare de genul before/after ca să vă mai arăt puțin diferențe și cam la ce lucrez atunci când mă machiez și pentru că trebuie să mă mai vedeți fără pic de machiaj măcar câteodată.

Am fost foarte stresată în ultima vreme și a început să îmi cadă părul și culmea, genele și sprâncenele, așa că am o groază de goluri în ele, tot azi nu mi-au ieșit deloc sprâncenele, dar hei întotdeauna se poate mai bine, anyways, sper să vă placă, enjoy!

beforeafterrcollage123c1

Produse folosite:

  •  demachiere – Garnier Eye Makeup Remover, apă micelară bifazică Garnier
  • exfoliere – Gerovital mască de gomaj cu extract de caise
  • hidratare – cremă Elmiplant gama Bioten cu uleiuri prețioase- cremă hidratantă 24h pentru ten uscat și sensibil
  • primer – Rimmel London #ÂInsta Fix&Go 2in1 Primer&Setting Spray

am început astăzi cu machiajul ochilor astfel:

  • produse folosite pentru machiajul ochilor – primer: Flormar Perfect Coverage Liquid Concelear (04 medium beige); l-am fixat cu fardul Sahara din Paleta Paola P Africa Collection
  • apoi am aplicat în crease din aceiași paletă de la Paola P Africa Collection Oasi, Safari, Miraggio, Jungle și Savana ca să creez cât mai bine tranzițiaș am aplicat apoi pe pleoapa mobilă cream eyeliner negru de la e.l.f și am blenduit bine culoarea în crease până s-a difuzat aproape corespunzător și am blenduit tot ân crease negrul acela cu Vintage Rose și Coral Fusion de la Melkior ca să mai încălzesc puțin situația, am aplicat apoi pe pleoapa mobilă Caprice și foarte puțin Fragile(pe centrul pleoapei) de la Melkior, sub sprânceană și în colțul intern al ochiului am aplicat Golden Lights de la Melkior și Colourpop Flexitarian (highlighter), pe pleoapa inferioară, fără prea mult succes din păcate am aplicat creion negru ADA, Jungle&Savana din paleta Africa și apoi Caprice de la Melkior, tuș Essence Liquid Ink waterproof, mascara Maybelline Lash Sensational, gene no name
  • produse folosite pentru față – FDTL’oreal Infallible 125 Natural Rose, Burjois Healthy mix 51 vanilie clair combinate, corector Catrice camouflage porcelain, contur cremos L.A Girl Proconcelear toast, contur pudră plus blush Makeup RevolutionGolden Sugar 2 Rose Gold palette, iluminator Colourpop Flexitarian și paleta MUR Golden Sugar 2;
  • sprâncene: Boys’n Berries Instabrows honey, Alverde Augen Braugel 01 blond
  • pudră fixatoare: Rimmel London Match Perfection 01 translucent
  • produse folosite pentru buze: contur buze creion nude rozaliu s.h.e, ruj Colourpop Ultra Matte Lip nuanța Time Square

*port lentile nuanța Hazel de la lensa.roafterafter2a4a3a1

Vorba aceea, cam asta am avut de pregătit pentru astăzi și sper să vă placă, se vede că mi-am ieșit din mână, dar așa cum am zis la început, întotdeauna e loc de mai bine.

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Machiajul zilei – duocromatic smokey eye before/after

Leave a Reply

