Colourpop Waffle Highlighter Trio – review & swatches

Hello pretty people!

Săptămâna aceasta a început la fel de nefericit ca precedenta, așa că astăzi, atât eu cât și copiii suntem iarăși cobză, așa că starea mea de spirit nu e chiar atât de grozavă și clar nici inspirația nu e la locul ei. Pentru că am totuși câteva poze gata făcute, astăzi o să vă povestesc în continuare, despre trio-ul de iluminatoare de la Colourpop, din prima mea comandă la ei.

Nu știu dacă v-am mai spus, dar eu am o adevărată slăbiciune pentru iluminatoare și pentru rujuri lichide.Trebuie să recunosc totuși, partea cu highlight-ul e preferata mea din machiaj, iar uneori tind să exagerez cu aplicarea lui, tocmai pentru că îmi dă o stare de bine.

Trio-ul pe care l-am ales, conține 3 iluminatoare potrivite pentru tenul deschis, pentru că de multe ori mi-am ales ceva care nu era chiar în ton cu fața mea forever palidă, așa că am zis să încerc și iluminatoarele lor, poate îmi găsesc un nou favorit.

Acest trio vine cu 3 iluminatoare tot în recipiente din plastic ca și fardurile, sunt ambalate separat în cutiuțe și așezate una lângă alta într-un ambalaj exterior drăguț și simplu, care parcă te îmbie să te tot uiți să vezi ce minunăție ai primit. El conține 3 nuanțe, Scrumptious, Glazed și Flexitarian.collagecp

Acest bundle conține doar cele 3 iluminatoare, cremoase și shiny, care au costat 20$, iar fiecare iluminator conține 4.2g de produs, absolut suficient din punctul meu de vedere, pentru prețul lor, unul singur costă 8$, iar acest trio îl găsiți aici (zilele astea au free international shipping așa că go for it!).

O să vă las mai jos câteva poze de pe site-ul lor, colourpop.com cu prezentarea trio-uluiwaffle_1_588x5882017_02_21_CP1551_588x588Waffle_588x588

Acum o să vă prezint și pozele făcute de mine cu fiecare în parte și o mică descriere/părere pentru fiecare din ele.

SCRUMPTIOUS – este un roz pal cu reflexii perlate argintii, este o culoare foarte foarte plăcută, perfectă pentru tenul meu deschis, ca toate celelalte de altfel, e o culoare rece de highlight, dar armonizează foarte bine machiajul tenului, se aplică uniform, este foarte pigmentat, se blend-uiește ușor atât cu blush-ul cât și cu conturul feței, are particule strălucitoare care se văd perfect în orice lumină și nu e nevoie decât de foarte puțin produs pentru a obține un efect wow și blinding, desigur.scrumptious

GLAZED- cei de la Colourpop îl descriu ca fiind “Tie Dye soft ivory gold”, adică eu îl văd un auriu delicat, absolut perfect din toate punctele de vedere și bineînțeles, preferatul meu dintre cele 3, oferă un aspect diafan și elegant, mi se pare că particulele strălucitoare sunt mult mai fine și se vede incredibil de frumos pe ten, mai ales pe al meu, palid și mohorât, îi oferă o căldură aparte, pe care nu am mai găsit-o la alt iluminator auriu, e foarte soft și purtabil, se contopește cu toate produsele aplicate pe față anterior și chiar e pigmentat așa încât să fie nevoie de o cantitate mică de produs. Toate 3 pot fi folosite și ca bază, asta dacă vreți să orbiți pe absolut toată lumea din jur, se poate folosi și ca fard, pentru că deși e ușor cremos, nu se strânge în pliuri, rezistă foarte bine și nu e absolut deloc prăfos sau chunky.glazed

FLEXITARIAN-  ultimul iluminator dintre cele 3, are cele mai mari particule slipicioase, e culoarea șampaniei, la fel un highlight cu subton rece, argintiu, perfect pentru look-uri în tonuri de auriu, argintiu, cupru, tot felul de combinații ce vă trec prin minte, îmi place și acesta, dar are particule destul de măricele de sclipici și mi se pare puțin mai greu de purtat, dar culoarea e una deosebită și clar e potrivită pentru persoanele cu tenul deschis și foarte deschis, îl pune în evidență foarte frumos, eu îl combin cu Glazed, iar efectul e mai mult decât amazing, pentru că iese un combo super interesant între auriu și argintiu, parcă m-aș da cu un fard duocrom, iar pe mine mă fascinează lately cele duocrome.flexitarian

O să vă las mai jos și niște swatch-uri ca să le vedeți cât mai bine în splendoarea lor, primele poze sunt făcute la umbră ca să zic așa, pe vreme urâtă și o să vă arăt o poză făcută în bătaia soarelui.s2

collage1

swatches1

suns

Cam astea sunt pozele, îmi pare rău că nu sunt chiar cele mai bune poze, dar sper să se înțeleagă și să se vadă frumusețea lor, chiar dacă pozele nu reflectă 100% realitatea.

Plusuri

  • sunt foarte pigmentate
  • ușor de aplicat, blenduit
  • au o consistență ușor cremoasă
  • ambalaj practic și atractiv
  • raport bun calitate preț, el costă cam 8$, adică până în 35 RON
  • se contopește cu celelalte produse aplicate înainte pe față
  • nu se strânge, rezistă foarte bine pe ten o zi întreagă
  • culorile sunt perfecte pentru un ten palid, foarte deschis
  • pot fi folosite și ca bază, pentru farduri, pentru iluminator pudră

Minusuri

  • trebuiesc păstrate în locuri răcoroase, altfel devin produse cremă, formula lor este destul de pretențioasă
  • se aplică mai ușor cu o pensulă mai stufoasă, cu pensula evantai de highlight nu veți avea nicio șansă la aplicat
  • având o formulă mai mult cremoasă decât solidă, voi cele care sunteți fane ale produselor pudră de acest gen s-ar putea să nu vă placă
  • particulele sclipicioase sunt măricele la 2 din 3 iluminatoare, Glazed este cel mai discret

Per total, mie una îmi plac foarte mult, mai ales că au o formulă diferită față de ce am încercat până acum, iubesc faptul că se potrivesc de minune tenului meu pal și au și varianta pentru ten mediu și închis la același preț de 20$ per trio. Au un preț foarte bun și sunt multifuncționale, deci mi se pare că își merită din plin prețul, iar calitatea este una pe măsură, eu una nu regret că mi le-am cumpărat.

Vă las mai jos o poză în care am aplicat Glazed

collage3

Aici am aplicat o combinație între Glazed și Flexitarian.

+aab.jpg

Cam acesta a fost articolul pentru astăzi, sper că v-a plăcut și că v-a fost util, iar ca de obicei, dacă aveți idei, sugestii sau chiar critici constructive, le aștept cu mare mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Colourpop Waffle Highlighter Trio – review & swatches

  1. Pingback: May’s most loved and used products – top 10 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

