Colourpop MILE HIGH – Best of Super Shock Shadow Collection – review&swatches

Hey pretty people!

După cum știți, zilele trecute mi-a ajuns un colet de la Colourpop cu o grămadă de chestii faine, așa că astăzi vreau să vă arăt fardurile din colecția Mile High Best of Super Shock Shadow Collection, care conține 6 farduri cremoase și foarte pigmentate. A fost 20$ bundle-ul, dar cum nu mai există pe site pentru că a fost o ofertă limitată, însă puteți găsi aici câteva oferte foarte interesante.

collagecc

Cele 6 vin într-o cutie super drăguță și rezistentă, astfel încât fardurile să fie protejate foarte bine, chiar dacă se află deja în recipiente de plastic. Cutiuța asta magică are până și o oglindă mică și drăguță, deci ca packaging au un plus. Fiecare fard conține 2,1g de produs, deci pentru prețul pe care îl au, eu zic că merită cam 15RON per fard, le găsiți și individual, dar costă 5$ un singur fard (22RON aprox.). O să vă pun câteva poze cu fiecare ca să vedeți cum arată și apoi povestim puțin despre ele.

cp5collage2cp

Acest bundle conține un singur fard mat, unul satinat, iar celelalte sunt din gama ultra glitter. Arata foarte bine, sunt foarte bine ambalate, recipientul din plastic e de calitate medie, dar este rezistent și simplu, mie una îmi place foarte mult simplitatea lor.

MITTENS – singurul fard mat din această colecție este un maro-mov cu subton roșu (o să vedeți în pozele cu swatch-uri), e o culoare absolut superbă pentru smokey, pentru machiaje simple, pentru cam de toate și se combină foarte bine cu alte farduri  de exemplu l-am blend-uit cu farduri de la Melkior și nu am avut probleme. Din punctul meu de vedere, merge mai bine blenduit cu o pensula de blending din par sintetic, pentru că este ușor cremos, dar asta e doar o părere strict personală. E foarte foarte pigmentată și rezistă foarte bine.

mittens

CRICKET – e un fard mov cu particule strălucitoare, are reflexii mov-argintii din câte vă pot spune, e o culoare absolut superbă, tot cu subton roșu din câte vă pot spune, se poate combina cu absolut orice nuanță din bundle sau nu, se aplică mai bine cu degetul, dar nici cu pensula nu mi s-a părut tragic, eu am umezit-o prima dată și am aplicat pe pleoapă, culoarea s-a prins imediat de pleoapă, glitter-ul nu se întinde, nu are deloc fallout, ceea ce e super cool, pentru că nu mă așteptam chiar deloc. Abia aștept să creez alte look-uri în care să îl folosesc.

cricket

SO QUICHE – cred că este culoarea mea favorită dintre toate din acest set, este un maro rece cu reflexii mov, burgundy, absolut senzațională culoarea, nu am mai văzut până acum o culoare asemănătoare, seamănă foarte puțin cu Caprice de la Melkior, dar cel de la Colourpop are particule de sclipici puțin mai vizibile și mai mari. S-a aplicat foarte bine cu pensula sintetică, atât uscată cât și umezită pentru efectul maxim al culorii, nu se întinde glitter-ul, se blend-uiește foarte frumos, clar e favorita mea!

soquiche2

NILLIONARE – la fel ca celelalte, e tot din gama ultra glitter, este un maro cald, perfect pentru bronzy looks și ideal pentru look-urile glowy de vară… după ce am pus poza am observat că am greșit numele.. cel corect e fără “i”, adică nillionare). Are particule măricele de glitter care se văd superb pe piele, abia aștept să îl folosesc vara asta!

nillionare

LA LA – e un arămiu foarte foarte frumos, la fel cu subton roșu din câte am observat, e super pigmentat și chiar nu aveam o asemenea culoare în vreo trusă de-a mea. Am aplicat-o ieri pe centrul pleoapei pentru un efect shiny și chiar îți pune ochii în evidență. O culoare perfectă pentru toată lumea aș zice eu. Se aplică la fel de ușor ca celelalte cu degetul sau pensula sintetică. Este mai intensă dacă pensula e umezită.

lala

TRUTH –  e un nude maro-piersică foarte pal, satinat, e foarte discretă și elegantă culoarea, se poate folosi și ca tranziție sau ca culoare de aplicat pe toată pleoapa. Se aplică foarte foarte ușor și mi se pare cea mai cremoasă textură dintre toate, îmi place foarte mult. Se aplică la fel de ușor ca celelalte și este foarte pigmentată. Îmi place foarte mult formula acestei culori.

truth

Vă las mai jos și niște swatch-uri ca să le vedeți puțin mai bine în toată splendoarea lor!

colourpopeyeshcoluurpopeyeshasuncosha

Cam acestea au fost pozele, tot ce pot să vă spun este că au fost în wishlist-ul meu și mă bucur mult că am reușit să pun mânuța pe ele, pentru că într-adevăr sunt calitative și au un preț bun.

Plusuri

  • foarte pigmentate
  • rezistă foarte bine pe pleoape, nu se transferă
  • nu sunt prăfoase, au o textură ușor cremoasă
  • raport calitate-preț foarte bun
  • ambalaj atractiv
  • se blend-uiesc ușor între ele sau cu alte farduri
  • ușor de aplicat, culori superbe
  • varietate de culori, se pot combina foarte ușor pentru un look îndrăzneț, bronzed

Minusuri

  • trebuie să aveți grijă de locul în care le păstrați, pentru că au tendința să se topească puțin de la căldură (le-am ținut din greșeală pe geam și s-au înmuiat puțin)
  • se aplică mai ușor cu degetul, dar mi se pare că se irosește mult produs dacă sunt aplicate cu degetul
  • conține o singură nuanță mată și una sidefată, aș fi preferat măcar încă una mată

Ca și concluzie, din punctul meu de vedere, sunt calitative, pigmentate, ușor de folosit, în pozele cu swatch nu am folosit niciun fel de bază și cred că pozele vorbesc de la sine. Eu vi le recomand cu mare drag!

 

Sper să vă placă acest articol și sper că v-a fost util, poate încercați și voi produsele lor. Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau sugestii, le aștept cu mare mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

9 thoughts on “Colourpop MILE HIGH – Best of Super Shock Shadow Collection – review&swatches

      1. / Thanks for sharing exceptional informations. Your Article is so cool. We have been impressed from the main items that you’ve discussed. That reveals how nicely people perceive this kind of subject. It’s gratifying to see that your article confirms my viewpoint.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

