Machiajul zilei – grungy feels

Hello pretty people!

Știți că v-am mai povestit eu..dar de fiecare dată când nu mă mai machiez de ceva mai multă vreme, parcă am două mâini stângi.. Am fost așa entuziasmată astăzi că am puținică vreme să mă mai machiez și eu, dar fără niciun succes. Am vrut să testez puțin produsele de la Colourpop, pentru că arătau absolut senzațional și sincer nu am reușit nicicum cu pozele astăzi, pur și simplu nu am avut idei, mi-au tremurat mâinile groaznic de tare de am greșit și când m-am dat cu ruj, dacă vă vine să credeți… Anyways, știți că eu mă plâng mereu așa că nu o să mai continui să mă plâng, dar aș vrea să știu cum pot scăpa de ochi care lăcrimează… astăzi m-au sabotat mai mult ca niciodată, o să vedeți ce am încercat și zău că îmi pare rău că nu arată grozav, deși în realitate arăt acceptabil, veți vedea că pozele sunt ciudățele, dar, ca de obicei, avem și zile bune și zile mai puțin bune, așa că o să vă las câteva poze plus produsele folosite.

Pozele sunt făcute cu setări diferite, în lumini diferite, dar sper să se înțeleagă ceva..

collage3collage2collage11

Produse folosite:

Fond de ten: L’oreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Burjois Healthy mix (51 clair)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră: Melkior Ethereal, bronzer, blush Makeup Revolution Ultra Sculpt&contour (light/medium)

Iluminator: Colourpop Super Shock Cheek, nuanța Glazed

Pudră: Rimmel London translucent powder

Sprâncene: Boys’n Berries Instabrows (honey), Alverde Braugel Mascara (blonde)

Ochi: fardurile de la Melkior Peach și Ethereal ca nuanțe de tranziție și blending, apoi am aplicat pe toată pleoapa de la Colourpop nuanța So Quiche, apoi foarte puțin în colțul intern Cricket și pe centrul pleoapei La La, apoi am blenduit și intensificat puțin machiajul ochilor cu nuanța mată de la Colourpop, Mittens, sub arcadă am aplicat iluminatorul Glazed, iar pe pleoapa inferioară, Mittens și puțin Old Brick de la Melkior, tuș Essence Liquid Ink waterproof, mascara Essence The False Lashes Mascara Extreme Volume&Curl

Buze: Colourpop Ultra Satin Lip, nuanța Baracuda

Și cam asta a fost pentru astăzi, sper din tot sufletul ca mâine să-mi revin.. Aștept sfaturile voastre!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

3 thoughts on “Machiajul zilei – grungy feels

Leave a Reply

