Affordable makeup – fond de ten pentru ten uscat – produse drugstore

Hello my dears!

Pentru astăzi m-am gândit să continui cu niște recomandări de produse affordable pe care le-am încercat și care din punctul meu de vedere sunt bune pentru tenul uscat. Astăzi vorbim despre fonduri de ten tip drugstore care au funcționat pentru mine și tenul meu de-a lungul timpului. Nu o să fie decât 5 la număr,pentru că am vrut să vă povestesc strict de cele în care cred și pe care le și folosesc pentru tenul meu uscat și deshidratat.

Înainte de a continua, aș vrea să vă reamintesc că acestea sunt opinii personale, produse care poate nu vor funcționa la voi sau vor reacționa bine la tenul vostru. Pe lângă fondul de ten, este foarte importantă îngrijirea și hidratarea tenului, mai ales a unuia uscat așa cum este al meu. Acesta trebuie exfoliat măcar o dată pe săptămână sau înainte de un machiaj mai sofisticat, apoi trebuie aplicată o cremă hidratantă, mai ales dimineața și seara, apoi un primer hidratant, pentru ca machiajul să reziste cât mai mult. Este de la sine înțeles că tenul trebuie demachiat bine înainte de orice machiaj, dar și seara și dimineața pentru a elimina impuritățile. Tot ce vreau să vă zic este că pe lângă un produs bun de makeup, îngrijirea tenului face 70% din rezultatul final.

recc

O să vă enumăr alegerile mele mai jos și ca de obicei, sper să vă fie de folos.

  1. Rimmel London Wake me Up – este un fond de ten cu o consistență ușoară, are acoperire mică și e ideal pentru vară sau zilele foarte călduroase când nu e nevoie de prea mult machiaj. Are particule iluminatoare fine care dau foarte bine în poze și nu usucă tenul absolut deloc. Oxidează destul de tare, dar fiindcă vara sunt ceva mai bronzată câteodată.. nu mă deranjează. Costă cam 30-35RON și îl găsiți peste tot, în DM-uri, Auchan, Carrefour, online pe elefant.ro (23RON), 1001cosmetice.ro (27,5RON) sau aoro.ro (35RON). Clar nu este un fond de ten pentru toată lumea, însă dacă aveți ten uscat și căutați ceva pentru uz zilnic, e foarte foarte fain produsul acesta, eu folosesc și corectorul din aceiași gamă și este și acela mega bun pentru un iluminat discret și un machiaj finuț.rimmel
  2. Burjois Healthy Mix – v-am povestit despre el relativ recent și trebuie să vă zic, e absolut dar absolut perfect, nu i-am găsit niciun minus în timp, purtându-l aproape zilnic. Nu oxidează, nu încarcă tenul, conferă un aspect fresh, rezistă foarte bine și nu e deloc costisitor. Are acoperire medie și e foarte fain pentru uz zilnic și machiaje luminoase. Vă recomand și corectorul din aceiași gamă, pe care l-ați văzut și în favoritele lunii aprilie. A reapărut și prin magazine, deci și pe acesta îl găsiți mai pe peste tot și costă între 45-60RON în funcție de magazin, dar și online pe elefant.ro (41,99RON), 1001cosmetice.ro (45RON) sau aoro.ro (42RON). Este clar unul din cele mai bune pe care le-am folosit până acum.burjois2
  3. Revlon Colorstay for dry skin – sunt două variante, cu sau fără pompiță, iar după cum v-am povestit acum ceva vreme, mie mi-a plăcut mult mai mult formula veche, adică cel fără pompiță, pentru că are acoperire mai mare, la fel nu încarcă tenul, rezistă foarte bine și este cred printre cele mai recomandate fonduri de ten. La fel ca și cele de mai sus, este peste tot, în magazine are un preț chiar măricel, cam 60 de lei, dar online îl găsiți mult mai ieftin, elefant.ro (39,99RON), aoro.ro (41RON), 1001cosmetice.ro (25RON – lichidare stoc)revlon1
  4. L’oreal Infallible 24H – din toate cele de mai sus, acesta este cel mai wow pe care l-am încercat în ultimile luni, este fantastic de mișto, nu încarcă tenul, are acoperire mare, e buildable, rezistă excelent, nu se strânge, nu crapă, oferă tenului hidratare și un aspect dey, sănătos, iar fiat cu pudră e de vis. Am fost atât de sceptică în privința lui, dar nici acum nu înțeleg de ce, e incredibil pentru prețul pe care îl are, la fel ca și celelalte se găsește oriunde și e cam între 45-65RON mai ales în magazine, dar îl găsiți și aici pe elefant.ro (41,99RON), 1001cosmetice.ro (45 RON) sau aoro.ro (45RON).l2
  5. Flormar Perfect Coverage – încă de când l-am achiziționat a fost o surpriză foarte plăcută, pentru că are acoperire mare și e perfect pentru machiajele de ocazie sau evenimente, pentru că rezistă bine și se vede frumos pe ten, nuanța pe care o am e destul de închisă pentru tenul meu, așa că trebuie să o deschid atunci când o folosesc, în rest o surpriză foarte plăcută, mai ales la acoperire. Eu l-am cumpărat din magazinul lor Flormar din Carrefour Brașov și a costat 60RON, îl găsiți și pe flormarcosmetics.ro (57RON)flormae

Cam acestea ar fi recomandările mele tip drugstore pentru cele dintre voi cu ten uscat sau normal/uscat. Sper să vă fie de folos, iar dacă aveți și voi recomandări, le aștept cu mare mare drag și interes!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Affordable makeup – fond de ten pentru ten uscat – produse drugstore

Leave a Reply

