New in my collection – Colourpop Goodies

Hello my dears!

cp2A venit și vremea să vă vorbesc puțin astăzi despre câteva produse pe care mi le-am comandat de la Colourpop, care fac parte din categoria “birthday presents”, pentru că după cum bine știți, am fost răsfățată anul acesta poate mai mult decât meritam, iar de aceea sunt foarte foarte fericită să vă arăt astăzi așa puțin ce mi-am comandat, iar zilele următoare, după ce le voi testa puțin, o să scriu și articolele de review& swatches pentru fiecare, dar până atunci, doar vi le arăt foarte puțin în splendoarea lor. Am dat comandă pe colourpop.com înainte de Paște și chiar nu m-am așteptat să ajungă atât de repede la mine, în Brașov. Cei de la Colourpop livrează și internațional, iar dacă faceți o comandă de 50$, transportul e gratuit, dar au foarte multe oferte și promoții, deci sigur veți găsi ceva să vă placă, eu una sunt fără cuvinte sinceră să fiu, atât de nerăbdătoare să le folosesc, nici nu vă închipuiți. Mi se par produse foarte foarte bune la un preț destul de acceptabil și chiar dacă comanda mea a fost cam 60$ cu tot cu taxe vamale, etc, tot ce pot să vă zic este că a meritat din plin!cpcp3

După cum vedeți mai sus, sunt 3 bundles ca să zic așa, unul conține 3 rujuri lichide (2 ultra matte și unul ultra satin), un bundle cu iluminatoare și unul cu farduri pentru ochi. O să vi le prezint pe fiecare mai jos..

Primul bundle conțin e 3 iluminatoare potrivite pentru tenul palid ca și al meu, dar nu numai, el se numește Waffle Highlighter Trio și tot ce pot să vă zic e că mi-a fost și frică să le ating la cât de frumoase sunt.. stați liniștite, va fi și un articol cu swatch-uri!! Acesta a costat 20$.

collagecp

Al doilea bundle conține farduri, se numește Mile High Best of Super Shock Shadow Collection și a fost 20$, sunt farduri presate care arată absolut dar absolut fabulos, sunt atât de pigmentate și fine, nici nu vă pot descrie cât de fericită sunt că le-am luat și pe acestea!cp5collage2cp

Al treilea bundle este format din 3 rujuri lichide, 2 mate și unul satinat, absolut superbe ca și textură și culoare și abia aștept să le testez și să vi le arăt! A fost 15$ acest set și are 3 nuanțe, Viper, Time Square mate și Baracuda satinat.

lip1l2lip3lip4lip5

După cum observați, absolut toate produsele arată foarte bine și sunt prezentate foarte frumos, mă așteptam să ajungă mai greu, dar cred că am avut eu puțin noroc și abia aștept să vă arăt ceva look-uri cu aceste produse! Sper să fiți și voi la fel de încântate ca și mine și as usual, dacă aveți idei, sugestii sau sfaturi, le aștept cu mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

4 thoughts on “New in my collection – Colourpop Goodies

  1. Georgia

    Buna, am cumparat si eu luna asta niste produse de la colorpop. Mi au venit in doua saptamani. Comanda a fost in valoare de 50-60$ ca sa pot avea transport gratuit, iar taxele vamale mi au trimis acum 81,56$. Este posibil? Tu cum ai procedat?

    Like

Leave a Reply

