April’s most loved and used products – top 5

Hello pretty everyone!

Nu-mi vine să cred că a mai trecut o lună și încet încet ne apropiem de vară, sau cel puțin așa sper din tot sufletul, pentru că vremea din ultima perioadă aproape că mă bagă în depresie. Înainte să vă povestesc despre câteva din favoritele lunii aprilie, aș vrea să vă mulțumesc pentru tot suportul dat în ultima perioadă și sper să recuperez absența mea de pe blog, se pare că oboseala m-a ajuns din urmă și nu am fost neapărat în apele mele. Dar, după cum ziceam, lună nouă, mood nou, adică începem cu o atitudine pozitivă și frumoasă și de asemenea, sper că ați avut și voi parte de zile minunate alături de cei dragi!

Aprilie nu a fost o lună care să-mi aducă prea multe schimbări în rutină, sau produse noi foarte multe, pentru că nu îmi cumpăr lunar produse de machiaj, dar sunt câteva pe care le-am primit și de ziua mea de naștere, așa că o să vă arăt câteva din ele. Cu siguranță vor fi și de acum încolo în lista mea de favorite, mai ales că mie nu îmi place să-mi schimb des produsele care îmi plac și care mă avantajează, dar o să vă zic câteva cuvinte despre fiecare în parte și aștept să-mi spuneți și voi care au fost produsele voastre to-die-for din luna aprilie. Without any other further ado, here we go..1

  • farduri Melkior – varianta culori vibrante- cred că v-am înnebunit deja cu ele, dar sincer vă spun, sunt foarte mulțumită de ele și de când le-am primit pe acestea de ziua mea, le-am tot folosit, pentru că mi-au plăcut la nebunie culorile, modul în care se îmbină, ce să mai absolut totul.. v-am scris despre acestea în articolul acesta.melkior2

 

  • Rimel Maybelline Lash Sensational – trebuie să recunosc, chiar dacă skill-urile mele în a mă da cu rimel sunt absolut dezastruase, rimelul acesta e unul din preferatele mele, nu încarcă genele, le alungește chiar frumos, iar deși nu mi se pare că le curbează prea tare pe ale mele, îmi place că nu se usucă greu, nu se transferă, are un preț chiar super accesibil și îl găsiți pe peste tot în DM, Auchan, Carrefour, magazinele online, etc. Luna aceasta au fost zile în care nu m-am dat decât cu rimel, chiar dacă n-am făcut poze zilnic să vă arăt, sigur va fi și de acum înainte un produs pe care o să îl folosesc și recumpăr cu siguranță.2

 

  • Concelear Burjois Healthy mix (51 clair) – este unul din puținele conceleare care mă face să mă simt și să arăt fresh atunci când vreau să mă machiez mai subtil, iar mai ales că se încălzește vremea, e ideal pentru look-uri de vară luminoase și fresh, nu încarcă zona de sub ochi, iluminează foarte frumos și hidratează zonele în care este aplicat. Am scris despre tot ce vreți să știți despre el, aici.03
  • Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter (Golden Lights) – știți deja că sunt absolut înnebunită după toate produsele pe care le am de la MUR, dar trebuie să recunosc, luna aprilie am abuzat de iluminator, mai ales de acesta și cel din trusa Ultra Sculpt&Contour, iar combinate au fost superbe. Am o slăbiciune pentru iluminatoare, iar acesta nu ma dezamăgit niciodată. Am scris despre el aici (miam șters din greșeală câteva poze –o grămadă– din articolele vechi, așa că va trebui să le refac în următoarele zile).murswatch
  • Rujurile lichide Kat von D – Ophelia, Mother și Ludwig am eu- încă de când mi le-am cumpărat, am știut că vor începe încet încet să îmi capteze absolut toată atenția și că voi apela la ele aproape zilnic. La magazinele de la noi nu se găsesc încă, știu doar ca Sephora are de vânzare, dar tot ce pot să vă zic este că sunt absolut minunate, rezistă absolut fantastic pe buze, nu miam simțit o clipă buzele uscate, nu se transferă pe nimic, sunt wow..doar atât am de zis.. WOWkatvond

Cam acestea au fost favoritele lunii aprilie, deși vă asigur că nu am avut foarte multe noutăți, am zis totuși să scriu articolul și să vă mai arăt câte ceva și să îmi revin cu scrisul articolelor cât mai repede, pentru că vreau să fiu creativă și sper să mă țin de treabă. Sper că v-a plăcut articolul, iar dacă aveți idei, sugestii, păreri, aștept cu nerăbdare să îmi scrieți.

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

4 thoughts on “April’s most loved and used products – top 5

  1. Pingback: June’s most used and loved products – Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

