Affordable makeup – farduri bune si ieftine

Hello pretty people!

Din nefericire sunt o persoană relativ ghinionistă, așa că de vreo 2 zile mă simt absolut îngrozitor, se pare că răceala asta m-a lăsat pe mine la sfârșit.. (sper) și am o stare foarte foarte aiurea și am fost destul de ofticată săptămâna asta, pentru că nu am avut absolut deloc inspirație, iar starea aceasta de răceală combinată cu dureri de oase, gât, piept, migrene și așa mai departe îmi încețoșează puțin concentrarea, așa că pentru astăzi m-am gândit să vă povestesc de câteva produse ieftine, adică farduri la un preț accesibil, dar foarte calitative. V-am mai povestit, dar eu sunt genul de persoană care nu cheltuie foarte mulți bani pe machiaje, atâta timp cât am găsit câteva care merită prețul mic. Acum, desigur cele mai ieftine ieftine variante, nu sunt chiar cea mai bună alegere, pentru că atunci când vorbim despre farduri, cu cât sunt mai ieftine, au pigmentația mai slabă și sunt foarte prăfoase, dar asta nu este o regulă neapărat.

  • farduri individuale – știți deja că nu sunt fană a culorilor prea turbate sau foarte bright, așa că recunosc, îmi place ideea dea a-mi putea crea eu o paletă de  farduri după bunul plac. Știți deja de mica mea obsesie pentru Melkior, iar fardurile lor mi se par foarte ok raportat la preț (o pastilă costă 17 lei) și calitativ sunt foarte bune, sunt puțin prăfoase, e drept, dar sunt foarte foarte bune mai ales dacă folosiți în general doar câteva culori. V-am mai povestit de foarte multe ori despre ele, deci nu e cazul să mă repet.pic1melkior1cropped-16667927_1491389897560697_701707006_o4.jpg-nu am încercat și alte farduri individuale, deci nu mă pot pronunța de altele

 

  • truse de machiaj – și aici găsiți o varietate destul de mare de posibilități. Prima trusă de machiaj cred că a fost de la Fraulein, iar pentru cineva la mega început, sunt relativ ok, mai ales pentru exercițiu. Nu sunt toate pigmentate și ușor de folosit, le găsiți aici unde o trusă destul de mare poate fi chiar și 30lei.trusa-farduri-120-culori-fraulein38-jelly-matte-7304360

 

  • trusele Sleek sunt cu siguranță printre cele mai populare, cred eu și foarte foarte ok ca și preț și calitate, sunt diferite, versatile, foarte calitative, pigmentate, au palete pentru toate gusturile și le găsiți pe makeup-shop.ro unde le găsiți la 49lei, sau Sephora/Douglas8864689_f73713bc-2850-4274-a292-005ba7a9dfafe974dc1075d89d494247587168d4da1d*sursă poze, google.com

 

  • palete Elf – trebuie să recunosc, am doar una, dar majoriatatea produselor de la ei sunt foarte ieftine și foarte foarte bune ca și calitate, le găsiți pe eyeslipsface.com.ro și vă sfătuiesc să le prindeți la reduceri, dar ele sunt de la 50-70 lei, eu sunt foarte mulțumită de ele și culorile sunt foarte drăguțe.

 

  • mf_makeup_0968mf_makeup_0720*surse poze google.com

 

  • paletele de farduri de la Makeup Revolution – nu cred că a fost vreun produs pe care să ăl am de la Makeup Revolution care să nu îmi placă, sunt atât de frumoase și calitative, nu am cuvinte! Sper să îmi completez colecția cu produsele lor, pentru că merită fiecare bănuț. Le găsiți pe pinkpanda.ro, aoro.ro, makeup-store.ro sau 1001cosmetice.ro la diferite prețuri în funcție de paleta pe care o vreți, dar au prețuri începând de la 30-40lei și la fel, sunt foarte foarte bune pentru machiaje zilnice sau automachiaj.11363722_112493285816646_1810418882_n12381009_10208560547189262_710949980_oimages (1)makeup_revolution_fortune_favours_the_brave_review_swatches_availability_in_india_3*sursa poze google.com

 

  • paletele de  farduri de la NYX – fac și ele parte din categoria de farduri bune, la prețuri acceptabile, iar NYX ca brand mie îmi place foarte foarte mult și la fel, găsiți pe makeup-shop.ro tot felul de variante, iar în funcție de preferințe, puteți alege paleta de culori perfectă!
    ultimateshadowpalette_main2301917nude-on-nude

Cam astea sunt recomandările în ceea ce privește fardurile, dacă aveți și voi recomandări, le aștept cu mare drag, sunt mai multe, dar am vrut să fie și ceva care să se găsească ușor și la noi. Nu sunt expertă în ceea ce privește produsele, dar sper să fi fost de ajutor.

Stay beautiful inside and out!

 

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Affordable makeup – farduri bune si ieftine

Leave a Reply

