Machiajul zilei – back to basics- simple “mommy” makeup

Hello my pretty ones!

Trebuie să recunosc, m-a ajuns destul de mult oboseala și am atâtea pe cap, încât zău că mia dispărut inspirația. Știu că nu pare deloc așa, dar aș vrea să știți că încerc să îmi găsesc niște timp și liniște ca să mă pot concentra la câteva idei de articole (dacă aveți voi sugestii, vă asigur că le primesc cu mare drag!) și look-uri noi, deși nu știu dacă pot să fac și altceva decât ce v-am arătat, din păcate se cunoaște că e doar un hobby și atât, nu am mai multe stiluri diferite să vă arăt, dar sper să mă gândesc la ceva.

Pentru că n-am vrut să trăiți cu impresia că sunt full face beat glas etc etc în fiecare zi, mi-am zis că ar fi fain să vă arăt ceva simplu, ușor și rapid de realizat și mai ales deloc perfect, pentru că să fim serioși, să nu credeți că am timp să stau mereu o oră să mă pregătesc, nu vai! De cele mai multe ori la ochi mă dau cu rimel, doar dacă am timp și cu tuș, dar în rest, fond de ten, puțin anticearcăn, un pic de bronzer ca să nu fiu chiar stafie și iluminator, fără de care viața mea nu are sens, hihi. Puțin rimel, un ruj mai colorat și gata, pot să ies pe ușă fără nicio problemă. Vă las doar câteva poze astăzi și sper să vă placă și ideea asta.

_MG_0071_MG_0065

_MG_0050

După cum se vede, e ceva purtabil și ok de ieșit din casă, iar pentru mine e suficient. Dacă mai e și însorit, îmi pun ochelarii de soare și nimeni nu va ști vreodată că nu mă pricep să mă dau cu rimel, nu-i așa?

Produse folosite:

Primer: Rimmel London #Insta Fix&Go – e un spray 2in1, poate fi folosit ca primer sau ca setting spray
FDT: Burjois Healthy mix (51vanilie clair)
Corector: Burjois Healthy mix concelear (51 clair)
-am dat puțină căldură feței cu bronzer-ul din paleta Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold palette, iluminatorul tot de acolo (nu e musai să folosiți și iluminator, e doar o preferință personală)
Sprâncene: Alverde Augen Braugel Mascara (blonde)
Mascara: Maybelline Lash Sensational
Buze: Kat Von D Mother

Și cam atât pentru astăzi, vă mulțumesc din nou pentru toate cuvintele frumoase și nu uitați, dacă aveți vreo idee, sugestie, etc, le aștept cu drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

4 thoughts on “Machiajul zilei – back to basics- simple “mommy” makeup

  1. OanaD

    Ai niste gene foarte frumoase. Pune-le mai des in evidenta, si aici ma refer sa mai renunti din cand in cand la gene false. Iti sta foarte bine asa! 😘 Zi frumoasa si linistita iti doresc! 😇 P.S. Love the makeup! 😄

    Liked by 1 person

Leave a Reply

