Machiajul zilei – Soft glam on my sister

Hello beautiful people!

Știu că nu obișnuiesc să postez în weekend, dar pentru că am descărcat deja pozele și am fost puțin excited, recumosc, am zis să vă scriu și astăzi. În primul rând aș vrea să vă urez un călduros “La mulți ani!” celor care serbează astăzi ziua numelui sau chiar ziua de naștere, sper să aveți o zi minunată ca și voi!

Înainte de a continua articolul aș vrea să menționez că se întâmplă foarte rar să am ocazia să machiez pe altcineva în afară de mine, în primul rând din lipsă de timp, iar mai apoi pntru că nu consider că dețin atât de multe cunoștințe sau produse profesionale astfel încât să fac machiaje de te lasă cu gura căscată. Deci vă anunț de pe acum că machiajul este departe de a fi perfect sau foarte bine realizat, dar ideea a fost să o machiez pe Lorena, sora mea, pentru o ieșire în oraș, nu pentru o ședință foto, etc. Mai am foarte foarte foarte multe de învățat și exersat, etc dar am vrut să vă arăt și altceva decât obișnuitele postări cu fățuca mea deja obositor de comună. aseară aveam impresia că pozele făcute cu aparatul au ieșit mai bine, dar pentri că nu m-a ajutat nici măcar blitzul pe cât speram, nu a ieșit mare lucru. Nu îmi place să folosesc deloc blitzul absolut deloc, dar vă asigur, Lorena a fost o frumoasă aseară, deși este printre cele mai dificile pesoane de machiat. Sper să vă placă și dacă aveți sugestii sau sfaturi, le aștept cu drag.

De reținut că e absolut evident că nu am niciun curs, cu siguranță totul ar arăta mult mai bine și mai corect, dar exercițiul e mama învățăturii așa că sper să mai am ocazia de a exersa. E foarte foarte dificil să machiezi pe altcineva în afară de tine.

(poze Canon 400D+ blitz)

131416151112

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infallible (125 natural rose)

Corector: Flormar Perfect Coverage (medium beige)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London translucent powder

Contur pudră: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Blush, Iluminator: Makeup Revolution Ultra sculpt& contour, Melkior White Gold

Ochi: farduri Melkior : coral fusion, taupe, sienna, caprice, white gold, tuș gel E.l.f & tuș Douglas Black waterproof, rimel Maybelline Lash Sensational

Sprâncene: Alverge Brow Gel Mascara Blonde, Essence clear Brow gel, Aura Eyebrow kit (medium- produs pudră)

Buze: Kat von D Longlasting Liquid lipstick nuanța Ludwig

Am setat totul cu Rimmel London #Instafix.

Vă mai las câteva poze cu telefonul ( Huawei 9lite+Ring Light)

*Instagram pic

18p17p19p20p21p

Mulțumesc mult pentru toată susținerea și toate cuvintele deosebit de frumoase, chiar nu m-am așteptat!

Nu uitați că mă găsiți și pe

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

Leave a Reply

