Machiajul zilei – blue tones, mermaid feels

Hello gorgeous people!

Dacă acum cîteva zile m-am simțit ca o zână, astăzi am continuat cu seria asta de machiaje ciudățele pentru mine și clar afară din orice zonă de confort. Also, m-am convins că albastru nu e chiar o culoare care să mă facă să o folosesc mai des și sincer chiar cred că nu mă avantajează foarte tare, dar pentru că am muncit ceva la machiajul de astăzi, trebuie să vi-l arăt ca să aflu și părerea voastră. Eu sunt undeva la mijloc, adică nici nu sunt înnebunită după el, dar nici nu îmi displace chiar așa de rău.

O să vă las ca de obicei câteva poze și o să vă detaliez produsele folosite mai apoi. O să vă spun de pe acum, am făcut marea tâmpenie de a îmi cumpăra un eyeliner glitter de la chinezi și imediat cum l-am aplicat, au început să îmi lăcrimeze ochii foarte tare, deci genele s-au cam dezlipit pe parcurs, dar sper să înțelegeți ideea machiajului, nu dacă e perfect sau nu. Eu zic că a ieșit acceptabil de data asta și sper să vă placă și vouă.

51234

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infallible (125 natural rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 vanilie clair), am deschis mixul cu pigment Hell de la Alverde

Corector: Catrice camouflage (porcelain), Burjois Healthy mix (51 vanilie light)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Iluminator: Makeup Revolution Radiance Palette, Melkior White Gold

Ochi: farduri Melkior : am aplicat ca tranziție culoarea de contur din paleta MUR pentru că nu am vrit ca maroul să fie foarte pigmentat, apoi am aplicat nuanțe de albastru, de la cea mai deschisă, la cea mai intensă, farduri Melkior: olympian blue, escape, blue nights, am șters apoi cu corector jumătate de pleoapă începând cu colțul intern și am aplicat mint și blue lagoon, în colțul intern am aplicat white gold, pe pleoapa inferioară mint, olympian blue, foarte puțin escape, glitter verde și creion albastru ADA pe linia apei – o tortură – mascara Sephora Lashcraft Lenght+Volume, tuș Essence Liquid Ink Waterproof, gene no name

Sprâncene: Boys’n Berries Instabrows honey și Alverge Brow Gel Mascara Blonde

Buze: Kat von D Ophelia și apoi Ludwig

76

btybty

Și cam acesta a fost machiajul de astăzi, sper să vă placă și să vă inspire, iar dacă aveți sugestii, idei, comentarii, nu ezitați să mi le transmiteți! Vă doresc un sfârșit de săptămână însorit și liniștit!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

 

Leave a Reply

