Eye removers – Garnier & Farmec – review

Hello gorgeous people!

Știu că nu am mai scris de ceva vreme și altceva în afară de machiaj, machiaj și iar machiaj, dar vă spun sincer că nu am avut mai deloc inspirație sau ceva interesant de spus, dar în schimb am testat vreo săptămână niște eye removers, unul de la Garnier, iar al doilea de la Farmec, pentru că am vrut să văd dacă îndepărtează mai bine machiajul rezistent în comparație cu apa micelară bifazică.c

Practic, sunt niște demachiante bifazice pentru ochi și buze, care în teoreie îndepărtează cu ușurință machiajul rezistent al ochilor și al buzelor. V-am mai spus că e un chin să demachiez eyelinere waterproof sau mai ales orice mascara waterproof, iar deși iubesc demachiantul bifazic de la Garnier, tot îmi ia ceva pănă îndepărtez tot, așa că nu strica să testez și ceva de genul acesta.

  • Garnier Eye Makeup remover 2in1 –descrierea oficială spune cam așa, luată de pe site-ul Garnier:

A two-phased double action formula to quickly and effectively remove make-up.

1. Efficiently removed eye make-up, even waterproof mascara, whilst leaving no greasy feel or residue.

2. Protects eyelashes, leaving them feeling cleansed and cared for.

Enriched with Arginine and ophthalmologically tested.

Ce ar trebui să facă? Păi ei ne spun că este o formulă bifazică care îndepărtează rapid și eficient machiajul – adică inclusiv pe cel waterproof – fără a lăsa vreo urmă uleioasă după folosire și protejează genele. Conține arginină și este testat olfalmologic.

Părerea mea?

  • îndepărtează orice timp de machiaj extraordinar de ușor, inclusiv rujuri mate, mascara waterproof
  • nu are miros sau parfum
  • nu irită ochii
  • nu lasă nicio peliculă uleioasă pe ochi sau buze după folosire, dacă agitați sticluța, dar tenul se simte oarecum uleios după folosire
  • are un raport calitate preț foarte bun, eu lam luat din Carrefour și a fost până în 15 lei, are 125ml
  • nu cred că este potrivit unui ten foarte gras, pentru că mi se pare că hidratează foarte tare după ce curăță, în schimb e perfect pentru ten uscat și sensibil sau tenul normal

Concluzie? Dacă vă chinuiați până acum cu ape micelare sau orice fel de demachiante, vă spun sigur că și acesta își face treaba excelent, iar eu îl recomand cu drag, pentru că ma impresionat foarte plăcut.

c

  •  Farmec demachiant ochi și buze cu ulei de argan – am vrut să fac o comparație între cele două, mai ales că Farmec are foarte multe produse care mi-au plăcut în timp, așa că am vrut să îl testez și pe acesta.

Ca și cel de mai sus, ar trebui să îndepărteze machiajul rezistent fără probleme și teoretic este pentru toate tipurile de ten. Acesta mi sa părut că nu îndepărtează așa de bine machiajul ca cel de la Garnier, dar în schimb îl pot folosi pe toată fața, cel de la Garnier mi se pare că lasă o peliculă grasă, dar acesta de la Farmec e mai soft cu pielea, miroase foarte bine, la fel nu irită ochii, dar nu îndepărtează rujurile lichide. Nu a costat mai mult de 10lei și per total e un produs bunicel, dar la fel nu cred că este potrivit pentru toate tipurile de ten, pentru că acea peliculă grasă există și aici, la urma urmei este un demachiant bifazic, dar dacă îl folosiți strict pentru ochi și buze, își face treaba foarte bine. L-aș recumpăra pentru că îmi place cum îndepărtează machiajul feței.

b

 

Cam acestea au fost gândurile mele în legătură cu produsele de mai sus și sunt curioasă dacă ați încercat și voi produse de genul acesta și desigur, dacă aveți și alte recomandări, le aștept cu mare drag!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

2 thoughts on “Eye removers – Garnier & Farmec – review

Leave a Reply

