Machiajul zilei – purple tones, fairy vibes

Hello beautiful people!

Pentru astăzi am vrut să încerc ceva puțin diferit fată de ce am făcut până acum, cred eu (haha) și am folosit fardurile în tonuri de mov de la Melkior. am făcut și un mic get ready with me pe Snapchat (ancav51) cu machiajul de astăzi, atâta cât mi-a permis timpul și vă invit să vă uitați și acolo. O să vă las câteva poze și voi detalia și produsele pe care  le-am folosit pentru a finaliza look-ul de astăzi.

 

closeup2closeup

p3p4

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infallible (125 natural rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 vanilie clair)

Corector: Catrice camouflage (porcelain), Burjois Healthy mix (51 vanilie light)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Contur pudră: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour (light/medium)

Blush: Melkior Love Letters

Iluminator: Melkior Pink Champagne și MUR Ultra Sculpt&Contur

Ochi: farduri Melkior : am aplicat ca tranziție Love Letters, apoi Coral fusion și le-am blenduit, apoi în colțul extern am aplicat Lavender și ca să formez o umbră am combinat Ethereal și Taupe, le-am blenduit apoi cu pensula de blending de la Essence și am șters cu corectorul colțul intern al ochiului, aplicând apoi Fragile și Caprice cu o pensulă flat, umezită, pe leoapa inferioara am aplicat cele două farduri sidefate, fragile&caprice,  mascara Sephora Lashcraft Lenght+Volume, tuș Essence Liquid Ink Waterproof, gene no name

Sprâncene: Boys’n Berries Instabrows honey și Alverge Brow Gel Mascara Blonde

Buze: Contur de buze nude de la s.h.e (un nude rozaliu) și Kat von D nuanța Ludwig, apoi am aplicat Fragile (fard) pe centrul buzelor.

a11aaaaa

And some phone pics:

ph1ph2

ph318052194_1568166329883053_318749617_o

*ultima poza e de pe Instagram (ancasmakeupjourney)

 

Multumesc mult, stay beautiful inside and out!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

 

2 thoughts on “Machiajul zilei – purple tones, fairy vibes

Leave a Reply

