Machiajul zilei – pink-red tones and some sparkly glitter

Hello my lovelies!

În primul rând, Hristos a înviat! și bine v-am regăsit! Am extras astăzi și pe random.org câștigătoarea giveaway-ului și mă bucur că am reușit să fac o fată fericită, dar sunt tristă că nu am avut mai multe premii. Aș vrea să vă mulțumesc și aici pentru toate cuvintele frumoase, pentru sfaturile constructive, vă mulțumesc că sunteți niște drăguțe și sper să îmi fiți alături și în continuare.

Pentru astăzi, am avut parte de un challenge, m-am inspirat dintr-o poză și mi-a fost greuț să o repreduc, mai ales că am facut pauză de o săptămână jumătate de la machiat și toate cele, dar am zis totuși să vi-l arăt, pentru că mi-a luat ceva timp până l-am terminat.

Am început relaxată, iar apoi m-am grăbit petru că s-au trezit copiii și n-am mai avut timp să îmi lipesc genele, veșnica mea problemă. Nu e absolut deloc perfect, dar sper să vă placă.

O să vă las câteva poze și apoi lista cu produsele folosite.

aba1a2

Produse folosite:

Fond de ten: Lóreal Infallible 125 natural rose combinat cu Burjois Healthy mix 51 vanilie clair

Corector: Catrice camouflage porcelain, Burjois Healthy mix 51 vanilie light

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear toast

Contur pudră: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour

Blush: Melkior Love Letters

Iluminator: Makeup Revolution Baked highlighter Golden Lights

Ochi: farduri Melkior : am aplicat ca tranziție Coral fusion aoi am blenduit cu Love Letters, am intensificat colțul extren cu Lilith, Red Leaf și Sienna fix în această ordine și am blenduit totul apoi cu Love Letters, sub sprânceană am aplicat iluminatorul baked de la Makeup Revolution care nu se vede în poze sadly.., mascara Sephoa Lashcraft Lenght+Volume, tuș Essence Liquid Ink Waterproof, gene nelipite no name, pe pleoapa inferioară am aplicat aceiași combinație de culori.

Sprâncene: Boys’n Berries Instabrows honey și Alverge Brow Gel Mascara Blonde

Buze: Kat von D Mother, Boys’n Berries Sun Girl

Din păcate nu am reușit să surprind perfect machiajul pentru că ai mei băieței nu au mai avut răbdare, plus că am și obiectiv nou, deci chiar mă chinui să învăț cât de repede se poate cum merg lucrurile. De fiecare dată când teoretic am timp, mai mereu ceva se întâmplă, dar c’est  la vie! Vă mai las câteva poze și ca de obicei, aștept și părerea voastră!

ce

p1p2p3p4

 

Cam atât am pregătit pentru astăzi și chiar îmi pare rău că nu am mai apucat să lipesc și genele calumea, ar fi arătat mult mai bine, anyways, have a nice day!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

 

Leave a Reply

