Farduri Melkior part III – review & swatches

Hello everybody!

Vă povesteam pe blogul personal că săptămâna aceasta nu a avut un început promițător, iar pentru ca Victor nu s-a simțit grozav iar tati este în concediu, am petrecut mai mult timp împreuna și între timp am și făcut 24 de ani. Vreau să vă mulțumesc și pe această cale pentru cuvintele extraordinare și urările de bine și toate încurajările, chiar nu m-am așteptat la peste 200 de persoane care să îmi scrie, să mă sune, etc, pe scurt, m-ați făcut să zâmbesc și să mă bucur și deși nu am făcut mare lucru, am petrecut timp prețios cu familia și ne-am bucurat împreună.

Trebuie să recunosc, anul acesta a fost foarte generos cu mine, iar asta nu excude și “micile” cadouri primite din partea familiei mele. Vă puteți imagina că sunt legate tot de makeup și garderobă, iar cel mai important este obiectivul nou nouț pe care încerc să îl dibuiesc, mai ales că m-am obișnuit să focusez manua, haha. Well ca să nu omai lungim atâta, astăzi o să vă vorbesc în continuare despre fardurile de la Melkior, și anume ultimile adăugate în colecția mea, adică 11 farduri, am luat din greșeală o dublură, așa că o voi adăuga la giveaway împreună cu un set de pensule de la MUR, așa că aveți parte de 11 produse în loc de 9. Nu uitați că mai aveți exact 2 zile de înscrieri, așa că știți deja ce aveți de făcut.

giveaway2

Bun, acum să trecem la subiect. Mi-am mai luat câteva nuanțe mai “turbate” și unele de care aveam mare nevoie, așa că am 4 nuanțe sidefate și 7 mate, nou adăugate în colecția de farduri Melkior. Am profitat de oferta lor de Florii, așa că am profitat și de discount care cred că a fost 30% reducere, dacă îmi amintesc bine, iar dacă vreți și voi să vedeți ce oferte mai au, click aici.

m1melkior2pic2pic1

După cum vedeți, am o varietate de culori care sunt absolut superbe în realitate și sper să înțelegeți cât de cât din poze asta. Sunt la fel de pigmentate, de ușor de folosit și abia aștept să mă joc cu tot felul de combinații nebunatice și colorate și sper să vă surprind în continuare. O să vă las și niște swatch-uri.

sidefmelkiormatte meliorp1melp2mattemel

Singura nuanță care este mai dificilă de aplicat este Blue Nights, parcă are o peliculă deasupra ce mă împiedică să folosesc culoarea, dar o voi testa și în machiaj ca să văd cum se comportă. Vă las și poze cu fiecare nuanță în parte:

white goldvintage roselove letterscoral fusionmintfragilecapriceblue lagoonolympian blueescapeblue nights

După cum vedeți am muuulte nuanțe de albastru și abia aștept să le încerc. Ca și calitate, sunt mega mulțumită, sunt la fel de pigmentate ca toate celelalte, rezistă foarte foarte bine, merg folosite și fără bază, iar toate pozele cu swatch-uri sunt făcute fără a aplica o bază în prealabil. Nu mi se par prăfoase culorile mai închise, iar cele sidefate sunt de vis! Fragile și Caprice au niște irizații absolut extraordinare și sunt mega curioasă cum arată pe pleoape. Ca de obicei, vi le recomand din toată inima, mai ales că o pastilă costă 17 lei și mai mereu cei de la Melkior au câte o ofertă, deci chiar e imposibil să nu prindeți măcar una.

Sper că v-a plăcut și articolul acesta și sper să îmi reintru în ritm și în pâine după Paști. cu ocazia asta, vă urez din toată inima, sărbători liniștite și fericite alături de familie, multă sănătate, inspirație și iubire!

 

Kisses,

lipstick-kisses_23-2147504316

Anca.

One thought on “Farduri Melkior part III – review & swatches

  1. Pingback: April’s most loved and used products – top 5 | Anca's Make-up Journey

Leave a Reply

