Makeup RevolutionUltra sculpt & contour – review & swatches

Hello beautiful ladies!

First of all, aș vrea să le urez un călduros “La mulți ani!!”  tuturor persoanleor care își serbează ziua de nume sau de naștere astăzi și sper să aveți o zi minunată așa ca voi!

Se apropie cu pași repezi Paștele, deci săptămâna ce urmează cel mai probabil nu voi fi foarte activă, însă o să programez niște articole (sper) ca să aveți ce citi, pe lângă cele peste 60 de articole pe care le-am scris ( cât de multe, știu.. ) și sper să reușesc să țin pasul și să fie din ce în ce mai bine. Pentru astăzi m-am gândit să vă prezint un alt produs de la Makeup Revolution, pentru că știți deja că iubesc produsele lor și sper să ajung să testez și din paletele lor de farduri. O să vă povestesc astăzi despre o trusă micuță pentru sculptarea feței, ce conține pudră de contur, highlight și blush.

Am vrut neapărat să testez ceva timp paletuța asta ca să vă pot povesti despre ea cum trebuie așa că iată ca astăzi e momentu să îi facem un review.

76

După cum știți, produsele de la MUR fac parte din categoria drugstore, dar sunt foarte calitative și au un preț mic. după ce am fost iremediabil îndrăgostită de paleta de contur de la Sleek, pe care am folosit-o până am consumat-o, mi-a fost teaă că nu o să mai găsesc altceva care să fie la fel de ok, dar iată ca aleta aceasta este foarte asemănătoare cu cea de la Sleek, doar că are un blush auriu. V-am mai zis asta, dar nu obișnuiesc sa folosesc foarte des blush, dar acesta mi se pare că se blenduiește frumos cu bronzerul din trusă. Îl folosesc aproape mereu de când l-am cumpărat de pe 1001cosmetice.ro și a costat foarte puțin, 25 de lei. Afost și parte din favoritele lunii martie, deci cred că puteți anticipa deznodământul acestei “povești” ..

Oricum, iată care sunt plusurile și minusurile pe care le-am descoperit folosindu-l.

Plusuri

  • toate cele 3 nuanțe sunt extrem de pigmentate
  • rezistă foarte bine pe ten
  • se blend-iuesc ușor
  • nu au fallout, nu sunt prăfoase
  • raport excelent calitate-preț
  • este buildable, se poate construi, nu crapă pe ten, nu usucă nicio zonă în care este aplicat

Minusuri

  • a little goes a long way, deci datorită faptului că fardurile sunt foarte pigmentate, dacă luați o cantitate mai mare de produs, se blend-iuește mult mai greu și poate apărea ca o pată mare și urâtă pe ten
  • blush-ul mi se pare prea închis și “sclipicios” pentru tenul meu deschis ( eu am varianta light/medium), dar va fi perfect pentru vară

Per total, e un produs care își merită din plin banii, toate nuanțele sunt pigmentate, se blend-iuesc excelent și rezistă foarte bine pe parcursul zilei, ceea ce e un mare plus pentru mine. Bronzerul mi se pare foarte fain pentru a da puțină culoare tenului, iar iluminatorul îmi place foarte mult, pentru ca nu e chiar mega blinding, dar oferă un aer sofisticat oricărui look. Dacă vreți ceva binding, recomand Baked Highlighter sau cele din paleta Golden Sugar 2, dar din nou, acest produs e ideal și pentru vară și îmi încape în orice geantă, datorită faptului că are un ambalaj micuț și de efect. Are 11g și e valabil 12 luni de la deschidere. Eu vi-l recomand cu drag! O să vă las mai multe poze împreună cu swatch-uri.

 

1

234

5

Sper că v-a plăcut articolul și că v-a fost de folos și dacă aveți sugestii, sfaturi sau idei, nu uitați să îmi scrieți în comentarii. Vouă ce produse marca MUR vă plac?

 

Kisses,

kiss3

Anca

Leave a Reply

