Lapte demachiant Elmiplant din gama Bioten – review

Hello beautiful ones!

O să continui seria de reviews și aș vrea să vă vorbesc despre un lapte demachiant pe care l-am descoperit recent, de fapt mi-a fost recomandat de o tipă drăguță pe Facebook, după ce mi-a citit articolul legat de skin care, pe care îl găsiți și voi aici și chiar am fost curioasă de ce rezultate poate să dea un lapte demachiant. Iubesc tot ce înseamna gama Bioten și chiar îmi doream ca și acest produs să fie unul excelent.

b1.jpg

L-am folosit deja de câteva ori și tot ce pot să vă zic este că am rămas foarte surprinsă, mai ales că nu aveam încredere deloc în potențialul său. Singurul lapte demachiant pe care l-am mai ăncercat a fost cel de la Doina, recomandat de mama pe care l-am tot folosit în copilărie alături de loțiunea tonică de la Lara, ah ce vremuri! Deci iată plusuri și minusuri:

Plusuri

  • are un miros și un parfum foarte subtil
  • are consistența unei cree hidratante
  • e nevoie de foarte puțin produs pentru a curăța toată fața, inclusiv machiajul ochilor
  • îndepărtează cu ușurință chiar și machiajul waterproof
  • nu irită ochii în niciun fel
  • lasă t4enul catifelat, curăță foarte bine
  • e ideal pentru tenul foarte sensibil, mi se pare că se comportă și ca o cremă hidratantă în același timp
  • raport calitate preț foarte bun ( a fost până în 20 de lei)

Minusuri

  • n-am găsit încă nimic care să-mi displacă

Ca și concluzie, o să vă repet, dar e foarte foarte bun acest lapte demachiant, îl găsiți și pentru ten gras sau normal, eu l-am cumpărat din DM pentru că apa mea micelară bifazică de la Garnier e aproape gata și am vrut să văd ce poate face și mă bucur că l-am cumpărat. Nu mi-aș fi închipuit veci că un lapte demachiant îndepărtează un ruj mat sau un tuș waterproof, dar nici n-a trebuit să mă chinui să le îndepărtez. Eu sunt foarte mulțumită de acest produs și dacă vreți să îl încercați sigur nu veți regreta. Are 200 ml și este valabil 12 luni.

b2b3

 

N-am mai zis asta de multă vreme, dar acest review este pur subiectiv, pentru voi s-ar putea să fie la fel sau nu, deci keep that in mind. Sutem persoane diferite din toate punctele de vedere, iar produsele și efectele lor pot fi diferite de la persoană la persoană. Sper totuși să vă fie de folos și ca de obicei, nu ezitați să îmi spuneți și voi părerea voastră.

Also, nu uitați de giveaway, mai aveți destule zile la dispoziție să vă înscrieți și abia aștept să aflu câștigătoarea.

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

