Machiajul zilei – extremely simple purple&blue makeup with a tint of glitter

Hello beautiful people!

Plănuisem să scriu două articole astăzi, dar din păcate copiii mei iar au prins un virus nemernic ce ne-a legat de pat cu febră, așa că astăzi am avut la dispoziție foarte foarte puțin timp să fac ceva, am teminat cam în 30 de minute totul, deci astăzi veți vedea ceva mega simplu.

Înainte de a începe, aș vrea să le mulțumesc fetelor care s-au înscris deja la giveaway și nu uitați că mai sunt încă 9 zile până se închide concursul, așa că spread the word! Vă mulțumesc și pentru toate sfaturile și cuvintele neașteptat de frumoase, le mulțumesc și celor care au încercat să-mi vorbească aiurea pe Facebook, chiar m-am amuzat puțin, dar nu vreau să detaliez mai mult decât e cazul așa că vă las câteva poze.

Voi încerca să țin cont de sfaturile și ideile voastre cât pot, pentru că din păcate skill-urile mele sunt limitate, la fel ca și timpul, dar vă promit că o să încerc să nu vă dezamăgesc!

1245

Produse folosite:

Bază de machiaj: Rimell London #Insta Set&Go setting spray

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Burjois Healthy mix (51 vanilie clair), am folosit pigmentul de la Alverde din DM pentru a deschide nunața combinației de fond de ten.

Corector: Catrice camouflage (porcelain)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: am combinat niște farduri de la Melkior – am aplicat Taupe în pliul pleoapei, apoi Lavender și le-am blenduit cu pensula de blending de la Essence până s-au contopit frumos, api am șters cu corectorul de la Flormar Perfect Coverage (medium beige) pleoapa mobilă  și am aplicat o nuanță de turcoaz din paleta Color Festival de la sephora, am blenduit colțul extern ca să  u existe linii dure ,tuș Essence Liquid Ink waterproof,  rimel Maybelline lash Sensational, gene no name și glitter de la Bianca Chelmu în colțul intern al ochiului și puțin în pliu.

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium), Melkior Pink Champagne ca iluminator 

Buze:  Sleek Matte Me nuanța Velvet Slipper combinat cu Milani Amore Matte nuanța Dearest (no 37)

67p1p2p3

2 thoughts on “Machiajul zilei – extremely simple purple&blue makeup with a tint of glitter

Leave a Reply

