Get to know me – cateva lucruri despre mine

get-to-know-me

Hello my beautiful ladies!

Astăzi din păcate nu am avut absolut deloc inspirație și pentru că am avut puțină treabă, am reușit doar să fac un mini get ready with me pe Snapchat (ancav51) ca să vă arăt că nu sunt nici pe departe perfectă și nici nu mă machiez în general foarte tare. Anyways, stăteam și mă uitam peste articolele pe care le-am scris și mi-am dat seama că nu prea am împărtășit cuu voi mai nimic despre mine. Nu sunt foarte multe de zis, e adevărat, nu sunt o persoană atât de interesantă, dar pentru că îmi doresc să avem o relație frumoasă de prietenie virtuală, m-am gândit că nu sună chiar așa de rău articolul acesta….

  • în primul rând, eu sunt Anca, iar pentru că mama mea m-a născut de Florii, mă mai cheamă și Florina, dar absolut nimeni niciodată nu mi-a spus Florina ( în afară de medicul ginecolog care mi-a supravegheat a doua sarcină, iubea numele meu aparent..)
  • am 24 de ani ( pe 12 aprilie, deci m-am născut în 12 aprilie ’93) și sunt mândră să vă spun că am 2 băieței, Tudor 5 ani și Victor 1 an și 5 luni și sunt logodită din 2015
  • NU am făcut niciodată niciun curs de make-up sau orice ține de acest domeniu, am făcut în schimb pictură pe sticlă și puțină sculptură (iar pe această cale le mulțumesc profesorilor pe care i-am avut pentru că mi-au deschis ochii spre frumos)
  • am descoperit pasiunea pentru machiaj prin clasa a 7-a, când eram obsedată de dermatograf, dar m-am machiat mai “serios de la începutul anului 2016, când am început să îmi și diversific produsele de machiaj.
  • am învățat tot ce știu de pe internet, Youtube, Instagram, Pinterest, am citit foarte mult și am exersat
  • NU machiez alte fete momentan, pentru că nu îmi permite timpul în primul rând, iar apoi nu consider că sunt atât de “formată” ca să pot face asta.. plus nu dețin produse profesionale, deci nu mi-ar plăcea să vă dezamăgesc
  • sunt o persoană foarte timidă și nu prea știu să accept complimentele pe care mi le face altcineva (nu sufăr de modestie sau falsă modestie, ci nu știu cum să reacționez, dacă mă veți întâlni vreodată în realitate, să nu vă mirați de ce sunt roșie ca racul)
  • nu ies niciodată bine în fotografiile făcute de altcineva (o Doamne, ies foarte rău în poze)
  • nu mă machiez în fiecare zi, o fac doar atunci când dorm copiii sau când am o portiță liberă
  • sunt genul ed persoană care vrea să mulțumească pe toată lumea în teorie, deci sunt perfecționistă, dar în ultima vreme am realizat că nu se poate să fii pe placul tuturor
  • port ochelari de la 10 ani, iar în unele poze, ca să văd să fac fotografii, port lentile de contact
  • nu știu să mă dau cu rimel (isn’t it ironic?)
  • culoarea mea preferată este roșu (cam de când mă știu, haha)
  • nu îmi pot imagina viața fără liniuța de tuș
  • fac fotografii cu telefonul ( Huawei P8lite și Huawei P9lite) și cu apartul foto Canon 400D
  • editez în Adobe Photoshop (lumini, contrast, semnătura, etc)
  • sunt obsedată de skin care
  • produsul de make-up fără de care n-aș putea să trăiesc este tușul de la Essence Liquid Ink
  • nu am încercat niciodată vreun produs scump
  • am o obsesie pentru iluminatoare și rujuri lichide

Șiiiii ar fi multe de spus, dar momentan cam asta aș vrea să știți despre mine momentan, nu știu să mă descriu chiar atât de bine. Dacă mai aveți și alte curiozități sau la fel, sugestii, păreri, critici constructive, etc, nu ezitați să le împărtășiți cu mine!

Săptămână minunată în continuare!

 

Kisses,

kiss3

Anca.

Leave a Reply

