Machiajul zilei – dark brown shades

Hello girls!

S-a dus așa de repede ziua de luni, încat nici n-am simțit-o, iar astăzi parcă am avut ceva inspirație și dacă tot a fost relativ cumințel Victor, am reușit să mă machiez și astăzi. Anyways, am zis că am părăsit nuanțele mele preferate lately așa că pentru astăzi o să avem un machiaj cu nuanțe pământii, marouri multe combinate și sper să vă placă și vouă așa cum îmi place și mie e mult. N-am avut baftă astăzi cu camera, deci pozele cu aparatul nu sunt grozave, dar aveți pe facebook până și un filmuleț deci sper să se vadă cât de cât, oricum în realitate chiar se vede superb, dar n-o mai lungesc și vă las niște poze, apoi o să vă scriu și produsele folosite, poate vă sunt de folos.

 

1a1b

137456

 

Produse folosite:

Bază de machiaj: Catrice Prime and Fine Beautifying Primer

Fond de ten: Lóreal Infaillible (125 Natural Rose) combinat cu Flormar Perfect coverage (Ivory), am folosit pigmentul de la Alverde din DM pentru a deschide nunața combinației de fond de ten.

Corector: Catrice camouflage (porcelain) , Flormar Perfect Coverage ( medium beige)

Contur cremos: L.A Girl Proconcelear (toast)

Pudră: Rimmel London Match Perfection (translucent)

Sprâncene: Boys’n berries Instabrows (honey), Alverde Brow Gel Mascara (blonde)

Ochi: am combinat niște farduri de la Melkior (peach ca tranziție și blending, taupe, ethereal, old brick, sienna, marron – le-am folosit treptat ca sa intensific culoarea din colțul extern al ochilor și pe pleoapa mobilă am folosit Brown Sugar, apoi am aplicat în colțul intern Bronze Metal) și câteva farduri din  trusa A New Day de la Sleek( Carpe Diem și H-a-p-p-y),tuș Essence Liquid Ink waterproof,  rimel Maybelline lash Sensational, gene no name

Contur pudră, blush, iluminator: Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour (light/medium)

Buze:  Creion contur de la s.h.e culoare nude( nuanța 001), ruj lichid Milani Amore Matte nuanța Adorable (10)

 

Din nefericire, n-am reușit astăzi să focusez mare lucru și nici lumina n-a fost de partea mea, dar sper să vă faceți o idee la cum arată. Vă mai las câteva poze și dacă aveți și voi idei, sugestii, sfaturi, nu ezitați să le împărtășiți și cu mine!

2a2b8

 

Kisses,

kiss3

 

Anca.

Leave a Reply

